Ανάμεσα στις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αγορές από όλο τον κόσμο, που για το 2016 συγκέντρωσαν τις καλύτερες κριτικές στο Διαδίκτυο, συμπεριλαμβάνονται τα ελληνικά ξενοδοχεία.
Μάλιστα, οι ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες, βάσει των θετικών κριτικών που είχαν, απέσπασαν τη δεύτερη καλύτερη θέση ανάμεσα σε 19 χώρες από όλον τον κόσμο! Σύμφωνα με το «Global Hotel Reputation Benchmark Report 2017», πέρυσι τα ελληνικά ξενοδοχεία κατέγραψαν μία από τις καλύτερες επιδόσεις στις on line κριτικές. Στη συγκριτική αξιολόγηση μπήκαν οι χώρες των οποίων τα ξενοδοχεία συγκέντρωσαν κριτικές άνω των 100.000 κατά τη διάρκεια του 2016.
Συγκεκριμένα, με βάση τις κριτικές των πελατών των ξενοδοχείων, την πρώτη θέση απέσπασε η Κίνα με 4,42 βαθμούς, δεύτερη αναδείχθηκε η Ελλάδα με 4,34 βαθμούς και τρίτη η Νότια Αφρική με 4,26 βαθμούς.
Αντίθετα, οι αγορές με το χαμηλότερο επίπεδο κριτικών για τα ξενοδοχεία τους ήταν πέρυσι το Ηνωμένο Βασίλειο (4,05), οι ΗΠΑ (3,99) και η Γαλλία (3,94).Σύμφωνα με την έρευνα, οι on line κριτικές των πελατών για τα ελληνικά ξενοδοχεία πέρυσι βελτιώθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το 2015. Ως αποτέλεσμα των επιδόσεων αυτών, τα ελληνικά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν μέσο όρο αξιολόγησης 4,34, έναντι 4,31 βαθμών το 2015 και κατατάσσονται στη 2η θέση της λίστας με τις συνολικά 19 χώρες που έχουν τις καλύτερες κριτικές ξενοδοχείων.Η αξιολόγηση των ελληνικών ξενοδοχείων βασίστηκε σε 343.148 κριτικές, έναντι 325.832 κριτικών το 2015.
Η έκθεση «Global Hotel Reputation Benchmark Report 2017» ανέλυσε συνολικά 70 εκατ. δημοσιευμένες κριτικές στο Διαδίκτυο, οι οποίες αφορούσαν τη διετία 2015-2016 και προήλθαν από επισκέπτες ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο. Μόνο πέρυσι οι κριτικές ανήλθαν σε 40 εκατομμύρια.

Τα πορίσματα των συγκεκριμένων ερευνών αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τους ξενοδόχους στην προσπάθεια αξιολόγησης και βελτίωσης των επιδόσεων των μονάδων τους.