Την πρακτικότερη εκδοχή της E-Class παρουσίασε επισήμως η Mercedes-Benz, ένα ευφυές wagon, όπως αναφέρει και η γερμανική φίρμα, που παντρεύει με επιτυχία την άνεση με την απαράμιλλη πολυτέλεια. Σε αριθμούς, η Estate έκδοση διαθέτει χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 670 και φτάνει με την αρωγή των αναδιπλούμενων καθισμάτων τα 1.820 λίτρα.

Στα ατού του μοντέλου το γεγονός ότι η E-Class Estate θα είναι διαθέσιμη, προαιρετικά και με μια τρίτη σειρά καθισμάτων. Σε σχέση με τον υπόλοιπο γερμανικό ανταγωνισμό έχει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών – το Audi A6 Avant ( 565 ή 1.680 λίτρα) και BMW 5-Series (560 ή 1.670 λίτρα). Στο τεχνολογικό υπόβαθρο η αερανάρτηση πίσω, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παραμένει παράλληλο με την άσφαλτο άσχετα από το βάρος που είναι φορτωμένη, ακόμα και αν αυτό είναι το μέγιστο των 745 κιλών ή όσον αφορά τη ρυμούλκηση τα 2.100 κιλά. Προαιρετικά διαθέσιμο είναι και το σύστημα AIR BODY CONTROL με αερανάρτηση και στους δύο άξονες.

Οι μελλοντικοί υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από μια πλούσια γκάμα κινητήρων. Στη βάση των πετρελαιοκινητήρων ο 4κύλινδρος 2λιτρος της έκδοσης E 200 d, με απόδοση 150 και 184 ίππους αντίστοιχα. Πιο πάνω τοποθετείται η E 350 d με 6κύλινδρο κινητήρα diesel 258 ίππων και 620 Nm ροπής, που συνδυάζει εντυπωσιακές τιμές επιδόσεις και κατανάλωσης. Στο στρατόπεδο των κινητήρων βενζίνης η βασική έκδοση είναι 4κύλινδρη 2λιτρη E 200 με απόδοση 184 ίππων, ενώ με τον ίδιο κινητήρα αλλά διαφορετική απόδοση 211 ίππων υπάρχει και η E 250. Η E 400 4Matic εφοδιάζεται με έναν V6 3,5 λίτρων με 333 ίππους και 480 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση, τοποθετείται η έκδοση E 43 4Matic με τον καλό V6 των 3,0 λίτρων που αποδίδει 401 ίππους και 520 Nm ροπής, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 4,7’’, με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χλμ/ώρα.