Μια εικονική έκθεση αυτοκινήτου λύνει, σύμφωνα με τη Seat, τα χέρια του νέου υποψήφιου αγοραστή και του εξοικονομεί χρόνο. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά η Seat προσφέρει στους δυνητικούς πελάτες της μία online εμπειρία προϊοντικής επίδειξης.

Ειδικοί της SEAT καθοδηγούν τους χρήστες μέσω video κλήσης, τονίζουν τα χαρακτηριστικά του οχήματος και παρέχουν άμεσες απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα.

Η SEAT προσφέρει για πρώτη φορά στους δυνητικούς πελάτες της μια εικονική εμπειρία εκθεσιακού χώρου. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή πλατφόρμα SEAT Live Store, όπου οι ειδικοί της SEAT καθοδηγούν τους χρήστες σε ένα προσωπικό, βήμα προς βήμα οπτικό tour, για να ανακαλύψουν όλα τα χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας, ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται. Με αυτό το καινοτόμο online σύστημα επικοινωνίας, η μάρκα οδηγεί την εμπειρία του χρήστη σε ένα προχωρημένο ψηφιακό επίπεδο που διευκολύνει στην επιλογή του αυτοκινήτου.

Κατά τη διάρκεια της video κλήσης, ένας ειδικός της SEAT καθοδηγεί τον χρήστη γύρω από το εσωτερικό και το εξωτερικό των αυτοκινήτων με δώδεκα σταθερές και τέσσερις κινητές κάμερες, ενώ απαντάει σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τον εξοπλισμό, τη τεχνολογία και το σχεδιασμό του Ateca, του Leon και του Ibiza, των μοντέλων που είναι διαθέσιμα σε αυτή τη πλατφόρμα. Το SEAT Live Store

Πάντως, η SEAT τονίζει ότι σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τους εμπόρους, αλλά αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας που συνδέει τους εμπόρους με τους πελάτες με ένα μόνο κλικ και προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον χρήστη.