Το βίντεο είναι, σύµφωνα µε τη στρατηγική του facebook, η προτεραιότητα της εταιρείας. Το facebook live έγινε βασικό µέρος της εµπορικής της πολιτικής και το κοινωνικό δίκτυο είναι έτοιµο να πληρώσει εφηµερίδες και τηλεοπτικούς φορείς όπως οι «Νιου Γιορκ Τάιµς», το BuzzFeed και το τηλεοπτικό Sky για να εξασφαλιστεί σε ζωντανή σύνδεση περιεχόµενο µε στόχο την προσέλκυση των χρηστών του. Προηγουµένως, το facebook είχε προτείνει στους ειδησεογραφικούς οργανισµούς να µοιραστούν τα διαφηµιστικά έσοδα που θα απέρρεαν από τη συνεργασία τους. Το πρόβληµα ήταν ότι το facebook live δεν προβάλλει επί του παρόντος διαφηµίσεις και ως εκ τούτου έχει να προσφέρει άµεσες πληρωµές για απευθείας βίντεο, το οποίο χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια για την παραγωγή του. Μέχρι στιγµής το σύστηµα των πληρωµών πιστεύεται ότι είναι προσωρινό και το facebook ελπίζει να το αλλάξει, προκειµένου να βγάλει λεφτά από τα live βίντεο.

Επιπλέον, το facebook αναζήτησε την εξαγορά αθλητικών δικαιωμάτων, αλλά ηττήθηκε από το twitter σε μια συμφωνία για να δείξει σε ζωντανή μετάδοση ένα σημαντικό παιχνίδι του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Το facebook έχει ήδη ανανεώσει τις εφαρμογές του, συμπεριλαμβανομένου ενός ειδικού τμήματος για τα live βίντεο. Οι ιθύνοντες εξήγησαν ότι θα προσφέρει βίντεο σε 24ωρη βάση που θα προέρχονται από διάφορες πηγές. Το κοινωνικό δίκτυο έχει επίσης προσθέσει φίλτρα για τα βίντεο και τη δυνατότητα οι χρήστες του να προσκαλέσουν άλλους να παρακολουθήσουν ένα livestream.

Η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2015 και διάφορα μέσα ενημέρωσης έχουν πειραματιστεί με αυτήν: για παράδειγμα, το CNN τη χρησιμοποίησε για να κάνει streaming την προεδρική τηλεοπτική αντιπαράθεση, ενώ οι διαδικτυακές εκδόσεις των εφημερίδων τη χρησιμοποιούν για την αναφορά γεγονότων, όπως η απεργία των ειδικευόμενων γιατρών.