Το πράσινο φως από τους γιατρούς του πήρε ο Φερνάντο Αλόνσο και έτσι μετά τις εξετάσεις στις οποίες υπεβλήθη από την ιατρική της ομάδας, ο ισπανός οδηγός θα τρέξει την ερχόμενη Κυριακή στο γκραν πρι της Κίνας.

Υπενθυμίζουμε ότι στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας ο Αλόνσο είχε ένα σφοδρό ατύχημα που παρότι δεν απείλησε τη ζωή του, τραυμάτισε τα πλευρά και τους πνεύμονές του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει το δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν και η McLaren να χρησιμοποιήσει ως αντικαταστάτη το Στόφελ Βαντόρν.

Η εντυπωσιακή πίστα της Σαγκάη είναι φαρδιά, γρήγορη και με συνεχή ροή. Προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα που κάνουν τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες. Για 3η φορά φέτος έχει επιλεγεί ο συνδυασμός μέσης γόμας P Zero (άσπρο σιρίτι), μαλακής γόμας P Zero (κίτρινο σιρίτι) και πολύ μαλακής γόμας P Zero (κόκκινο σιρίτι).

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

• Οι τοπικές καιρικές συνθήκες είναι σχεδόν πάντα απρόβλεπτες και έχουν σημαντική επίδραση στην απόδοση των ελαστικών.

• Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης (graining) να κάνει την εμφάνισή της όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές ειδικά στις πρωινές περιόδους.

• Περίπου το 80% του γύρου είναι με το τιμόνι υπό γωνία, αυτό σημαίνει πως τα πλευρικά φορτία αποτελούν κρίσιμο παράγοντα.

• Περισσότερο φθείρονται τα εμπρός ελαστικά λόγω του αριθμού στροφών αλλά και των υψηλών ενεργειακών φορτίων σ’ αυτές.

• Οι πιο κρίσιμες στροφές είναι η στροφή 1 που σχηματίζει σχεδόν κύκλο και η στροφή 13 που έχει οβάλ διαμόρφωση.

• Οι οδηγοί πρέπει ν’ αποφεύγουν το σπινάρισμα στην έξοδο των στροφών για να μειώσουν την πτώση απόδοσης των πίσω ελαστικών.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

• Λευκή, μέση: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και είναι μια από τις πιο εύκολες στη διαχείριση, γόμα της γκάμας.

• Κίτρινη, μαλακή: Δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και το δυνατό της σημείο είναι η απόδοση.

• Κόκκινη, πολύ μαλακή: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, είναι γρήγορη και έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

• Νικητής: Χάμιλτον (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 14ο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα στον 33ο γύρο).

• Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν δυο pit stop, λίγοι επιχείρησαν τρία pit stop. Οι επιλογές στρατηγικής επηρεάστηκαν από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας μετά το μέσον του αγώνα, αυτό παρέτεινε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.