Σε μια περίοδο παρατεταμένη ύφεσης και πολιτικής αστάθειας η BMW Group Hellas – όπως και άλλες φίρμες στην χώρα μας – κατάφερε, όπως ανακοίνωσαν σε ειδική συνέντευξη τύπου οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας, το 2015 να αυξήσουν τις πωλήσεις του κατά 20,2% σε σχέση με το 2014.

Σε αριθμούς, οι συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και MINI άγγιξαν τα 4.293 αυτοκίνητα Συγκεκριμένα το 2015, 2.999 οχήματα BMW παραδόθηκαν σημειώνοντας αύξηση 18,6% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων έναντι της προηγούμενης χρονιάς.

Συγκεκριμένα, σημειώθηκαν πρωτιές πωλήσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer, στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4, καθώς και στην κατηγορίαSUV/SAV με μοντέλα BMW X3 και BMW X4. Επιπλέον, 42 οχήματα μάρκας BMWi ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών 34 μοντέλα BMW i3 και 8 μοντέλα BMW i8.

Αύξηση πωλήσεων 23,9% σημείωσε και η ΜΙΝΙ για το 2015. Με ταξινομήσεις 1.294 οχημάτων, η Βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.044 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Το 3θυρο MINI hatch μαζί με το 5θυρο MINI συγκέντρωσαν 880 ταξινομήσεις προσελκύοντας ακόμα περισσότερους πελάτες.

Το μερίδιο αγοράς της BMW διαμορφώθηκε στο 4% σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2014. Για το ίδιο διάστημα, το μερίδιο αγοράς της ΜΙΝΙ αυξήθηκε κατά 13,3% συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της μάρκας στην Ελληνική αγορά.

Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης, που ανήκει το BMW Group Hellas μαζί με 11 χώρες, σημείωσε αύξηση 17% σε παραδόσεις μοντέλων BMW (51.878 οχήματα) και αύξηση 26% σε παραδόσεις μοντέλων ΜΙΝΙ (6.576 οχήματα) συγκριτικά με το 2014.