Η Opel κατάφερε να επιτύχει σημαντική αύξηση στις πωλήσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία έπιασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις – για την περίοδο από Ιανουάριο έως και το Νοέμβριο 2015.

Μόνο το Νοέμβριο, η Opel κατέγραψε αύξηση πωλήσεων περίπου 9.800 μονάδων. Το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου, το μερίδιο αγοράς βελτιώθηκε στο 5,81%.

Η Opel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της σε περισσότερες από 19 Ευρωπαϊκές αγορές μεταξύ των οποίων η Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πολωνία και Δανία κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Στην Ελλάδα, παραμένει σταθερά στη 2η θέση της κατάταξης των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων προς ιδιώτες, με μερίδιο αγοράς 9,1%, ενώ παράλληλα λανσάρει το νέο Astra σκοπεύοντας να παραμείνει στην πρώτη θέση της κατηγορίας, την οποία ήδη κατέχει με το απερχόμενο μοντέλο.