Μετέτρεψε τα Playmobil σε αιχμηρό πολιτικό σχόλιο και η γερμανική εταιρεία παραγωγής αποφάσισε να του κατεβάσει την ιστοσελίδα. Και ενώ οι δύο πλευρές προς το παρόν βρίσκονται σε ανακωχή, η υπόθεση του Νίκου Παπαδόπουλου ήταν χθες πρώτο θέμα στις (διαδικτυακές) πολιτιστικές σελίδες της βρετανικής «Guardian». «Ολα ξεκίνησαν το 2013 όταν ο σεναριογράφος Νίκος Παπαδόπουλος έπαιζε με τον μεγάλο του γιο, τον Ιωάννη – Μάριο: «Προσποιούμασταν ότι θα πάει στο κρεβάτι χρησιμοποιώντας τα playmobil, γεγονός που μου έδωσε την ιδέα να δημιουργήσω σκηνές όχι μόνο από τη ζωή στο σπίτι αλλά από ολόκληρη την κοινωνία» δηλώνει ο δημιουργός στη Νάντια Σαγιέζ.

Εκτοτε, όπως αναφέρει το βρετανικό δημοσίευμα, ο Νίκος Παπαδόπουλος έχει δαπανήσει περί τα 900 ευρώ για να αγοράσει τα συγκεκριμένα παιχνίδια και να καταθέσει το δικό του σχόλιο με άξονα τόσο το Προσφυγικό όσο και την οικονομική κρίση. Με αφορμή αληθινές φωτογραφίες που δείχνουν πρόσφυγες να φτάνουν στα ελληνικά παράλια, επί παραδείγματι, εκείνος έφτιαξε μια σύνθεση με μια γυναίκα με μπούρκα να κουβαλά το παιδί της στην ακτή την ώρα που μια λουόμενη με μπικίνι κατεβάζει τα γυαλιά ηλίου για να δει καλύτερα τη σκηνή.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ. Βεβαίως, από το στόχαστρό του δεν ξεφεύγει ούτε η πολιτική επικαιρότητα ούτε η Ανγκελα Μέρκελ, που την εμφανίζει με καπέλο των Βίκινγκς να κρατά αλυσοδεμένους τον Αλέξη Τσίπρα και τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη σαν σκύλους που τρώνε αντί για σκυλοτροφή ευρώ. Ολα αυτά δεν άφησαν αδιάφορη την εταιρεία παραγωγής των δημοφιλών παιχνιδιών που κατέβασε την πρώτη ιστοσελίδα του Νίκου Παπαδόπουλου με την αιτιολογία ότι χρησιμοποιεί τα προϊόντα τους χωρίς άδεια ενώ όταν επιχείρησε να δημιουργήσει μια νέα ιστοσελίδα, η εταιρεία τον απείλησε ότι θα την κλείσει κι αυτή. Τελικώς, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι δυο πλευρές έχουν έρθει σε συμβιβασμό κατόπιν διαπραγματεύσεων και αφού αναφέρεται ότι τα έργα ούτε χρηματοδοτούνται ούτε έχουν την έγκριση της εταιρείας.