Χώρους έχει, ευέλικτο είναι, τις καθημερινές μετακινήσεις τις έχει για παιχνίδι και προσφέρεται με μια άκρως ενδιαφέρουσα γκάμα ντίζελ κινητήρων, που δεν συμπαθεί ( λόγω οικονομίας καυσίμου) καθόλου ο βενζινάς.

Το μικρό, γαλλικό, χαρισματικό μοντελάκι ταιριάζει γάντι στις ανάγκες του καθημερινού οδηγού ή καλύτερα … ταμάμ!

Σε αυτό συμβάλλει και το νέο ντίζελ μοτέρ 1.4 HDi που ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,8λίτρα/100χλμ.), καθώς και τις αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (99γρμ./χλμ) που το απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος και με το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi που σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο εξασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ακόμα και στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες (3,6λίτρα/100χλμ. στην πόλη, 3,4λίτρα/100χλμ. μικτή), ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν μόλις τα 87γρμ./χλμ.

Τέλος, διαθέσιμος είναι και ο κινητήρας 1.6 e-HDi που πέρα από την υψηλότερη απόδοση εντυπωσιάζει με την κατανάλωση εκτός πόλης, μόλις 3,1λίτρα/100χλμ. (3,5λίτρα/100χλμ. μέση κατανάλωση).

Πέρα από το καλαίσθητο εσωτερικό του , που χωρίς κόπο μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε επιβάτες, το νέο μοντέλο (3.94μ. μήκος) διαθέτει μικρή ακτίνα στροφής 5,4μ, που κάνει εύκολη την οδήγηση μέσα στο κέντρο όταν η ευελιξία είναι στο επίκεντρο της οδήγησης.

Στις νέες εκδόσεις περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και οι iStreet με εργοστασιακό multimedia σύστημα πλοήγησης χωρίς επιπλέον χρέωση! Έτσι, το νέο Citroen C3 iStreet με το εργοστασιακό σύστημα multimedia και τον κινητήρα 1.0 PureTech κοστίζει 10.990 ευρώ με απόσυρση και την προσφορά της Citroen, ενώ το πετρελαιοκίνητο C3 1.4HDi κοστίζει 11.540 ευρώ με απόσυρση.