Οικονομία

Αυξήσεις στη Βουλγαρία

Αυξήσεις στη Βουλγαρία
Σχόλια
1 λεπτό
Η κυβέρνηση της Βουλγαρίας ανακοίνωσε χθες την αύξηση του κατώτατου μισθού στα 380 λέβα (194 ευρώ) από την 1η Ιουλίου. Η αύξηση αυτή είχε αμφισβητηθεί στα δικαστήρια από την Ενωση Εργοδοτών της Βουλγαρίας, όμως τελικά η κυβέρνηση της Σόφιας επέλεξε να την προωθήσει. Ο κατώτατος μισθός είχε αυξηθεί στα 360 λέβα από την 1η Ιανουαρίου φέτος ενώ η αύξηση κατά 20 λέβα ακόμη γίνεται σε εφαρμογή της απόφασης του Ανωτάτου Δικαστηρίου της χώρας. Η Βουλγαρία θεωρείται η πιο φτωχή χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, τη στιγμή που ο μέσος όρος των μισθών στην ΕΕ είναι 2.062 ευρώ. Τον υψηλότερο μέσο μισθό έχει η Δανία με 3.706 ευρώ και ακολουθούν το Λουξεμβούργο, η Φινλανδία, η Ολλανδία και το Βέλγιο.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Κορυδαλλός: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης στο σύστημα ανίχνευσης αερίων του 1ου ΕΠΑΛ
  2. EuroLeague: Η βαθμολογία μετά τους αγώνες της Πέμπτης για την 11η αγωνιστική
  3. EuroLeague: Η Ζαλγκίρις πέρασε από το Μιλάνο με τρομακτικό Βαλαντσιούνας (83-86), άνετη νίκη για τη Βαλένθια (102-87) και ξέσπασμα της Ρεάλ (105-84)

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies