Δυστυχώς, οι προβλέψεις για την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης τείνουν να επιβεβαιωθούν. Η εξέταση της τεκμαρτής δαπάνης του πρώτου τετραμήνου του έτους στα μετρούμενα μπορεί να εμφανίζει θετική μεταβολή της τάξης του 12,46% –από 4,53% τους πρώτους δύο μήνες του 2015 –αλλά αυτό οφείλεται αποκλειστικά στην τηλεόραση και στις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις της. Οταν ανατρέξει κανείς στις μεταβολές ανά μέσο κάνει μια μάλλον θλιβερή διαπίστωση. Τα έντυπα μέσα εμφανίζουν αρνητική μεταβολή (-16,72% οι εφημερίδες και -12,14% τα περιοδικά), ενώ η αύξηση της τηλεοπτικής διαφήμισης στο ίδιο διάστημα ανέρχεται στο 37,78%.

Η τεκμαρτή δαπάνη στην τηλεόραση ανέρχεται πλέον στο 60% της συνολικής δαπάνης θυμίζοντας τα μέσα της δεκαετίας του 1990, αλλά αυτό οφείλεται αφενός στους νέους φόρους, αφετέρου γιατί η δαπάνη είναι πλέον τόσο χαμηλή και τα έντυπα μέσα ακόμη χαμηλότερα, ώστε να εμφανίζεται αυτό το «αυτοκρατορικό» μερίδιο της τηλεόρασης.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη Media Services, θετική μεταβολή της τάξης του 14,62% καταγράφηκε στην τεκμαρτή δαπάνη του Απριλίου. Την υψηλότερη αρνητική μεταβολή εμφάνισαν οι εφημερίδες (-21,20%)τα περιοδικά (-10,15%), καθώς πλέον και το ραδιόφωνο (-10,11%). Αντίθετα, η τηλεόραση εμφάνισε θεαματική θετική μεταβολή (49,30% έναντι 53,98% του Μαρτίου), και μερίδιο της τάξης του 59,09%.