Οι τηλεπικοινωνίες και κυρίως η σταθερή τηλεφωνία και το Ιντερνετ, εξακολουθούν να βρίσκονται στο επίκεντρο των καταγγελιών των πολιτών προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της ΕΕΤΤ για το πρώτο τετράμηνο του 2015, σύμφωνα με τα οποία, στο διάστημα αυτό, συνολικά ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών διαχειρίστηκε 2.318 γραπτά αιτήματα - καταγγελίες.
Από αυτά, τα 2.215 αφορούσαν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με τη συντριπτική πλειονότητα (1.628) να κάνει λόγο για προβλήματα στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και τις διαδικτυακές υπηρεσίες.
Οι υπόλοιπες καταγγελίες αφορούσαν την κινητή τηλεφωνία και το Ιντερνετ (425), τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (66), την Τηλεόραση μέσω Ιντερνετ (24), το Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων και τις κεραίες (72) και τις ταχυδρομικές υπηρεσίες (54), ενώ υπεβλήθησαν και 72 αιτήματα για γενική ενημέρωση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕΤΤ, ο Τομέας Εξυπηρέτησης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τηλεπικοινωνιών, στη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του 2015 πραγματοποίησε 64 ελέγχους σε όλη την επικράτεια, κυρίως σε σημεία πώλησης (καταστήματα) παροχών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνεργατών τους, προκειμένου να εξακριβώσει το βαθμό συμμόρφωσής τους με το κανονιστικό πλαίσιο.
Υπενθυμίζεται, ότι την περασμένη χρονιά, καταγράφηκαν συνολικά 10.883 γραπτές καταγγελίες - ήταν μειωμένες κατά 9,4% συγκριτικά με το 2013 - και οι περισσότερες αφορούσαν τις υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και του διαδικτύου.
Σημειώνεται, ότι από τον Ιανουάριο του 2015, έχει τεθεί σε λειτουργία το σύστημα «ΕΡΜΗΣ». Πρόκειται για σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης των καταγγελιών προς την ΕΕΤΤ, που βελτιώνει και επιταχύνει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών που απευθύνονται στην Αρχή.

Παράλληλα, στο διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ λειτουργούν ηλεκτρονικές εφαρμογές, με τις οποίες ο καταναλωτής μπορεί να ελέγξει μόνος του την ποιότητα και τις χρεώσεις των υπηρεσιών σε κινητή και σταθερή τηλεφωνία και Ιντερνετ, ενώ εντοπίζει και τα ταχυδρομικά σημεία εξυπηρέτησης.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το σύστημα αποτίμησης ποιότητας των ευρυζωνικών συνδέσεων «ΥΠΕΡΙΩΝ», η εφαρμογή για τη φορητότητα αριθμών και το γεωγραφικό σύστημα ταχυδρομείων.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από