Σε πρωτοφανή ταλαιπωρία υποβάλλονται τις τελευταίες πέντε ημέρες οι επιβάτες του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, εξαιτίας βλάβης που παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη στην ηλεκτροκίνηση στο ύψος του σταθμού ΣΚΑ – Αχαρναί και δεν έχει αποκατασταθεί ακόμα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια του τμήματος Κιάτο – Αεροδρόμιο να ξεπερνούν τη μισή ώρα.

Όπως αναφέρει το προσωπικό της εταιρείας, πρόκειται για ένα πολύ μικρό τμήμα του δικτύου μήκους 30-50 μέτρων.

Ωστόσο, αυτό αναγκάζει τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εκτελεί την κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα με ντιζελοκίνητους συρμούς τύπου RAILBUS. Έτσι, οι επιβάτες πραγματοποιούν δύο μετεπιβιβάσεις, από ηλεκτροκίνητους σε ντιζελοκίνητους συρμούς, στους σταθμούς Ασπροπύργου και Μεταμόρφωσης.

Πρόκειται, όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι των εργαζομένων, για κλασική περίπτωση εμπλοκής αρμοδιοτήτων, δεδομένου ότι η γραμμή ανήκει στον ΟΣΕ αλλά το συγκεκριμένο έργο δεν έχει παραληφθεί ακόμα από τον Οργανισμό και η ευθύνη του παραμένει στην ΕΡΓΟΣΕ!
Ως αποτέλεσμα όλου αυτού του γραφειοκρατικού μηχανισμού είναι η πολυήμερη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, η οποία αναμένεται να λήξει την Τετάρτη, οπότε σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΣΕ, θα έχει αποκατασταθεί η βλάβη.
Σημειώνεται, ότι αυτό δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ.

Αρκετές ημέρες μετά τον εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας στο χωριό Γέφυρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, δεν έχει αποκατασταθεί ακόμα το πρόβλημα στις γραμμές, κάτι που προκαλεί αρρυθμίες στις εμπορικές συμφωνίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα εμπορικά δρομολόγια αναγκάζονται να κάνουν ολόκληρο κύκλο μέσω Βουλγαρίας με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις που φτάνουν ακόμα και τις 15 ώρες.

Παρότι η μεταφορά με τρένο παραμένει γρηγορότερη από αυτήν με το πλοίο, οι συνεργάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κρύβουν τη δυσφορία τους.

Ωστόσο, πηγές του ΟΣΕ, επισημαίνουν ότι η συνεχιζόμενη κακοκαιρία είναι η αιτία που δεν έχει επανατοποθετηθεί η γραμμή, υποστηρίζοντας πως από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν τα έργα, η γραμμή θα παραδοθεί σε διάστημα 15 ημερών.