«Θέλουμε να κάνουμε τον ΟΠΑΠ κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα, πρότυπο αποτελεσματικότητας και πυλώνα κοινωνικής προσφοράς», τόνισε την Τρίτη σε συνέντευξη Τύπου για την επόμενη ημέρα του οργανισμού ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Καμίλ Ζίγκλερ.

Ο κ. Ζίγκλερ παρουσίασε τις κύριες επιχειρηματικές προτεραιότητες της εταιρείας που περιλαμβάνουν: το In-Store Live Betting (ζωντανός στοιχηματισμός) που θα ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων, το νέο Στιγμιαίο Λαχείο (Ξυστό) που θα εισάγει την ΟΠΑΠ σε ένα νέο τμήμα της αγοράς από την 1η Μαϊου, το δίκτυο των VLTs που θα προσεγγίσει νέα κοινά και το Online Betting (αθλητικό στοίχημα μέσω διαδικτύου) που θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών.

Για την είσοδο του ΟΠΑΠ στο διαδίκτυο γίνεται ένας αγώνας δρόμου ώστε να ετοιμαστεί η πλατφόρμα πριν την έναρξη του παγκοσμίου κυπέλλου, στις 12 Ιουνίου.

Σύμφωνα με τον κ. Ζίγκλερ, αυτές οι αναπτυξιακές ενέργειες θα υλοποιηθούν με τη δέσμευση της ΟΠΑΠ για άριστες πρακτικές υπεύθυνου παιχνιδιού και θα συμβάλλουν στις επιτυχημένες επιδόσεις της εταιρείας, επιτρέποντάς της να επιστρέφει ακόμα περισσότερα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Ηδη, ο ΟΠΑΠ το 2013 απέδωσε στο ελληνικό δημόσιο φόρους 345 εκατ. ευρώ.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) το οποίο έχει ως επίκεντρο του νέους. Η νέα στρατηγική ΕΚΕ αφορά σε πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και εστιάζει στους νέους βασιζόμενη σε τρείς διακριτούς πυλώνες: Υγεία, Αθλητισμός και Εργασία. Πιο συγκεκριμένα, υπό τον πυλώνα της Υγείας, η ΟΠΑΠ σχεδιάζει να αναλάβει την ανακαίνιση των δύο κυριότερων Παιδιατρικών Νοσοκομείων της χώρας, το Αγία Σοφία και το Αγλαΐα Κυριακού. Στον πυλώνα του Αθλητισμού η ΟΠΑΠ θα υποστηρίξει 250 Ακαδημίες Ποδοσφαίρου με αθλητικό εξοπλισμό, τεχνική κατάρτιση προπονητών και προσωπικού καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και γονείς.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα αφορά περίπου 10.000 παιδιά 7 – 10 ετών.

Τέλος, υπό τον πυλώνα της Εργασίας, η ΟΠΑΠ σκοπεύει να βοηθήσει τους νέους ανθρώπους να αποκτήσουν δεξιότητες, τεχνογνωσία ή εμπειρία για να πολεμήσουν την ανεργία και να χτίσουν το μέλλον τους μέσα από προγράμματα υποτροφιών και πρακτικής εξάσκησης στον ίδιο τον οργανισμό.

Για το πρόγραμμα των χορηγιών, τόσο ο κ. Ζίγκλερ, όσο και ο διευθυντής marketing κ. Πετρ Ματεζόφσκι τόνισαν πως «αναθεωρούνται και εξετάζονται την περίοδο αυτή όλα τα μεγάλα συμβόλαια». Ειδικά για τις αθλητικές χορηγίες έχουν τεθεί εμπορικά κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης και θα χρησιμοποιηθούν υποχρεωτικές ρήτρες βίας. Πρόθεση είναι η χρήση των κεφαλαίων των χορηγιών να κατευθυνθεί την βελτίωση των υποδομών.

Σχετικά με τις 24 εταιρείες που λειτουργούν με προσωρινές άδειες και παίρνουν αθλητικό στοίχημα από την Ελλάδα μέσω του διαδικτύου, όντας εν δυνάμει ανταγωνιστές του ΟΠΑΠ, ο κ. Ζίγκλερ ανέφερε πως προτεραιότητα του οργανισμού είναι να επικεντρωθεί στο δικό του προϊόν προσφέροντας καλύτερες λύσεις στους πελάτες αλλά επεσήμανε πως ενώ ο ΟΠΑΠ εκπληρώνει όλες τις φορολογικές του υποχρεώσεις, δεν είναι σίγουρος ότι το ίδιο γίνεται και από τους ανταγωνιστές.

Tέλος, ο κ. Ζίγκλερ διαβεβαίωσε πως η Emma Delta, ιδιοκτήτης του 33% του ΟΠΑΠ από τον Οκτώβριο του 2013 «ήρθε για να μείνει στον ΟΠΑΠ και όλος ο σχεδιασμός της διοίκησης στηρίζεται σε μακροπρόθεσμη βάση».