Οικονομία

Νέες κλίμακες για όλα τα εισοδήματα

Νέες κλίμακες για όλα τα εισοδήματα
Σχόλια
1 λεπτό
Πρεμιέρα κάνουν με τις φετινές φορολογικές δηλώσεις οι νέες κλίμακες φορολογίας εισοδήματος για μισθωτούς, συνταξιούχους, ελεύθερους επαγγελματίες και όσους έχουν εισοδήματα από ενοίκια.
Ανάλογα με την πηγή προέλευσης του εισοδήματος οι κλίμακες είναι διαφορετικές, με τους ελεύθερους επαγγελματίες και τα εισοδήματα από ακίνητα να φορολογούνται από το πρώτο ευρώ χωρίς αφορολόγητο.
Για μισθωτούς και συνταξιούχους τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2013 και θα αποτυπωθούν στις νέες δηλώσεις φορολογούνται με συντελεστές 22% (για εισοδήματα έως 25.000 ευρώ), 32% για τα επόμενα 17.000 και 42% για εισοδήματα άνω των 42.000 ευρώ. Ολοι οι μισθωτοί και συνταξιούχοι με εισόδημα έως 21.000 ευρώ δικαιούνται σταθερή έκπτωση φόρου 2.100 ευρώ. Για υψηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια η έκπτωση φόρου μειώνεται κατά 100 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ εισοδήματος και μηδενίζεται για εισοδήματα άνω των 42.000 ευρώ. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα φορολογηθούν με συντελεστές 26% για εισοδήματα έως 50.000 ευρώ και 33% για μεγαλύτερα εισοδήματα, χωρίς αφορολόγητο. Στα ενοίκια οι συντελεστές είναι 10% για ποσά έως 12.000 ευρώ και 33% για υψηλότερα. Οι φορολογικές δηλώσεις θα υποβληθούν από τις 20 Μαρτίου έως τις 30 Ιουνίου. Οι φόροι θα πληρωθούν σε τρεις δόσεις ( Ιούλιος, Σεπτέμβριος, Νοέμβριος).

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Ντόπινγκ ακόμη και σε ανήλικο αθλητή – Συνελήφθη προπονητής άρσης βαρών με 871 παράνομα σκευάσματα
  2. Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα: Πού και πότε θα δείτε την αναμέτρηση των «πράσινων» για την 11η αγωνιστική της EuroLeague
  3. «Φέρτε πίσω το αφεντικό»: Ξεσηκωμός των εργαζομένων της Nvidia μετά την παραίτηση του Τζένσεν Χουάνγκ

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies