Τα σενάρια διασύνδεσης του σύρου εμπόρου όπλων Φουάντ Αλ Ζαγιάτ – γνωστού και ως «Fatman» ή «Χοντρού» – με οφσόρ στις Βρετανικές Παρθένους Νήσους δεν περιορίζονται στην Beeston Trading Corporation και στην υπόθεση με τις μίζες για τους TOR-M1. Οπως φέρεται να δηλώνει ο ίδιος σε προσωπική ιστοσελίδα του στη διεύθυνση http://fouadalzayat.com/, ήταν ιδρυτής της Kamaz Vehicle Distributors Limited, ενός διανομέα ρωσικών φορτηγών που έχουν και στρατιωτική χρήση, με κάποια μοντέλα να θεωρούνται κορυφαία για την μεταφορά πυραύλων. Ψάχνοντας τα στοιχεία της ICIJ προκύπτει ότι στα αρχεία των Βρετανικών Παρθένων Νήσων εντοπίζονται τρεις οφσόρ με πρώτο συνθετικό Kamaz. H πρώτη από αυτές, η Kamaz FTC Corp., αν και συστάθηκε από το δικηγορικό γραφείο GSL Law & Consulting στη Μόσχα, έχει ως δηλωμένη διεύθυνση για την αποστολή τιμολογίων την οδό Αννα Κομνηνή 29Α στη Λευκωσία, όπου βρισκόταν το δικηγορικό γραφείο Κινάνης – Πύργου. Στη δεύτερη, με επωνυμία Kamaz FTC SK, ως μεσάζων εμφανίζεται η Unitrust Corporate Services που συνδέεται και με την Beeston Trading. Και η τρίτη, η Kamaz FTC Intl. εμφανίζεται επίσης να έχει δημιουργηθεί από γραφείο οφσόρ υπηρεσιών του Λονδίνου.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι ο Ζαγιάτ δεν κρύβει τη σχέση του με υπεράκτιες εταιρείες. Στο φερόμενο ως προσωπικό site του αναφέρει ότι έχει ιδρύσει δύο οφσόρ με έδρα τις Βρετανικές Παρθένους Νήσους, τέσσερις στα νησιά Νέβις, μία στις Σεϋχέλλες, μία στις Καναρίους Νήσους και 15 σε Κύπρο, Λίβανο και αλλού. Πουθενά όμως στις ιστοσελίδες του δεν αναφέρονται οι Drumilan και Beeston που εμπλέκονται στο σκάνδαλο με τις μίζες για τους TOR-M1.