Οι Κυπριακές Αερογραμμές, ο κρατικός αερομεταφορέας της Κύπρου, συρρικνώνονται δραματικά ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και της αδυναμίας τους, τα τελευταία χρόνια, να εφαρμόσουν ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης από τα πολλά που είχαν προταθεί. Η οικονομική κρίση και η έλλειψη χρημάτων στα κρατικά ταμεία οδήγησαν χθες το Υπουργικό Συμβούλιο σε οδυνηρές αποφάσεις.

Η δύναμη του στόλου της θα μειωθεί στο μισό (από 11 αεροπλάνα θα μείνουν έξι συν ένα εφεδρικό) και το προσωπικό της θα μειωθεί επίσης στο μισό (από τους 1.000 υπαλλήλους θα μείνουν μόνο οι 500). Το χειρότερο είναι πως αυτή η λύση είναι προσωρινή καθώς ούτε και με αυτό το σχέδιο θεωρούνται βιώσιμες οι Κυπριακές Αερογραμμές. Η λύση αυτή έχει ορίζοντα το φθινόπωρο. To Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε τη συνέχιση της λειτουργίας των Κυπριακών Αερογραμμών μέχρι την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής περιόδου ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και στο διάστημα αυτό θα γίνουν προσπάθειες για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή ή αγοραστή.

Την ώρα που συνεδρίαζε το Υπουργικό Συμβούλιο, έξω από το Προεδρικό Μέγαρο είχαν συγκεντρωθεί εκατοντάδες υπάλληλοι των Κυπριακών Αερογραμμών ζητώντας να μην κλείσει η εταιρεία. Ενδιαφέρον για την αγορά των Κυπριακών Αερογραμμών επέδειξε μια λιβανέζικη εταιρεία που συνδέεται με τις Μεσανατολικές Αερογραμμές και μια κινεζική εταιρεία επενδύσεων.