Εβαλε τον τίτλο υπό μάλης, πανηγύρισε με την ψυχή του στο πάρτι που έγινε στο Σάο Πάολο και στο τέλος πήρε από το χέρι την αγαπημένη του Χάνα και αναχώρησε προς άγνωστη κατεύθυνση.

Αν και μόλις 25 χρονών, ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν είναι ανερχόμενο αστέρι στη Φόρμουλα 1, αλλά ένας καταξιωμένος πιλότος και με βάση τα όσα έχει πετύχει μέχρι τώρα δείχνει ότι είναι ικανός να απειλήσει τον απόλυτο σταρ του σπορ, τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, τον συμπατριώτη του Μίχαελ Σούμαχερ.

Ο Φέτελ κατέκτησε τον τρίτο –στη σειρά –τίτλο στο συναρπαστικότερο πρωτάθλημα στα 62 χρόνια της Φόρμουλα 1. Απρόβλεπτο μέχρι τον τελευταίο αγώνα, άκρως ανταγωνιστικό, με πολλές εναλλαγές και διακυμάνσεις, νέα αστέρια και έναν ηττημένο, τον Φερνάντο Αλόνσο, η αξία του οποίου δίνει δόξα στον νικητή.

Σε μια περίοδο που οι περικοπές που αναγκάζονται να κάνουν οι οικογένειες σε όλο τον πλανήτη προκειμένου να επιβιώσουν είναι δραματικές, ο χώρος της Φόρμουλα 1 δείχνει να μην προβληματίζεται, αφού το χρήμα συνεχίζει να ρέει. Κρίνοντας δε εκ του αποτελέσματος, μάλλον αυτό το πολύχρωμο τσίρκο τα αξίζει τα λεφτά του.

Με 20 αγώνες από τον Μάρτιο μέχρι τον Νοέμβριο, αυτή ήταν η μεγαλύτερη αγωνιστική περίοδος από καταβολής Φόρμουλα 1. Ομως, το γεγονός αυτό σε καμία περίπτωση δεν έκανε τους φίλους του σπορ να πλήξουν, με δεδομένο ότι η ανάδειξη του πρωταθλητή στους οδηγούς ήταν αβέβαιη μέχρι και τον τελευταίο γύρο στην πίστα του Ιντερλάγκος.

Επτά διαφορετικοί νικητές στους πρώτους επτά αγώνες, ήταν το στοιχείο που από την αρχή έδειξε πως αυτή η χρονιά δεν θα έμοιαζε με καμία από τις προηγούμενες. Κρίνοντας μάλιστα με βάση το γεγονός ότι το 2011 ο Φέτελ πήρε το πρωτάθλημα νικώντας στα 11 από τα 19 γκραν πρι της χρονιάς.

Η φετινή σεζόν ήταν αρκετά δύσκολη για τον παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος βρήκε τα πατήματά του και τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο μονοθέσιό του, όταν οι αγώνες επέστρεψαν στην Ασία, σημειώνοντας 4 σερί πρωτιές στα γκραν πρι σε Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα και Ινδία, ενώ ακολούθησαν τέσσερις παρουσίες του στο βάθρο.

Στον τελευταίο αγώνα πριν από την καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος, στο ουγγρικό γκραν πρι, ο Φέτελ ήταν 42 βαθμούς πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο και ο Ισπανός φάνταζε εκείνη την εποχή ως το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο.

Ο οδηγός της Ferrari, αποδείχθηκε… ταύρος, δεν κατέθεσε τα όπλα βλέποντας τον κύριο αντίπαλό του να πετάει από επιτυχία σε επιτυχία και ύστερα από χιλιάδες χιλιόμετρα σε 19 χώρες σε κάθε γωνιά του πλανήτη, οι δύο κορυφαίοι πιλότοι έλυσαν τις διαφορές τους μόλις στο τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς, στην πίστα του Ιντερλάγκος στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας.

Από το βράδυ της Κυριακής, ο Φέτελ κατέχει ένα ακόμη ρεκόρ, στη σύντομη –το πρώτο του γκραν πρι ήταν στα μέσα του 2007 –καριέρα του στη Φόρμουλα 1. Αυτό το ρεκόρ το πήρε από τον αείμνηστο Αϊρτον Σένα, ο οποίος ήταν 31 χρόνων, το 1991, όταν πανηγύρισε την κατάκτηση του τρίτου σερί τίτλου στην καριέρα του. Ο Φέτελ κατάφερε το ρεκόρ σε ηλικία μόλις 25 ετών και 145 ημερών και τώρα έχει μπροστά του έξι χρόνια προκειμένου να πάρει το ρεκόρ του νεαρότερου πιλότου που κατακτά τέσσερις φορές τον τίτλο.