Να διασκεδάσουμε με τηλεοπτικά πανηγύρια γιατί «το ‘χουμε ανάγκη»; Εστω. Αλλά τόσες φορές που το επανέλαβαν στην πρεμιέρα του «Dancing with the stars» –από τους κριτές μέχρι τους διαγωνιζόμενους, από την παρουσιάστρια ώς τον εκτελούντα χρέη κονφερασιέ Αργύρη Αγγέλου –έμοιαζε με απολογία και όχι με προτροπή.

Και η αλήθεια είναι ότι σε μια τηλεόραση που έχει τα πάντα, ένα σόου όπως το «Dancing with the stars» είναι συμπλήρωμα. Σε μια τηλεόραση όμως που δεν έχει τίποτε άλλο, έμοιαζε περισσότερο με απεγνωσμένη προσπάθεια να συντηρηθεί η ίδια, να ανατροφοδοτηθεί, να κρατήσει στο προσκήνιο τις περσόνες που τόσα χρόνια έχτιζε στα πρωινομεσημεριανάδικα, να διατηρήσει έστω έναν υποτυπώδη σκελετό εκείνου του παλιού εαυτού της, για να ξαναχτίσει στο ίδιο μοτίβο όταν θα έρθουν καλύτερες ημέρες. Κι ας είχε αρχίσει να ξεφτίζει πριν από την κρίση.

Για να προσπαθήσουν να αλλάξουν, ούτε λόγος. Το αντίθετο. Λες και μπαίνει κασέτα. Τα ίδια πρόσωπα κάνουν τη γυροβολιά στις ελάχιστες ίδιες εκπομπές, όπου λένε τα ίδια πράγματα που ούτε αφορούν ούτε διασκεδάζουν κανέναν, παρότι κάποτε αν και δεν αφορούσαν κανέναν διασκέδαζαν μερικούς.

Οσο για το «Dancing», μόνη αλλαγή ήταν ότι δεν άλλαξε η παρουσιάστρια Ζέτα και έμεινε με το ίδιο φουστανάκι από την αρχή ώς το τέλος. Ορθώς. Οι περιττές χλιδές είναι πρόκληση. Καλή καρδιά. Οσο γι’ αυτό, λιγώσαμε στην πρεμιέρα από τα ζαχαρένια λόγια που είχε ο ένας για τον άλλον και οι παντρεμένοι για το έτερον ήμισυ που τους στήριζε διακριτικά από την κερκίδα. Ούτε στα Οσκαρ τόσες ευχαριστίες.

Καινούργιο πρόσωπο στην κριτική επιτροπή, η Κάτια Δανδουλάκη. Προστέθηκε. Οι υπόλοιποι ίδιοι: η Γκαλένα της χορευτικής κριτικής, ο Φωκάς Ευαγγελινός των χορογραφιών, ο Αλέξης Κωστάλας της μακράς εμπειρίας και ο Γιάννης Λάτσιος για λόγους οικονομίας του καναλιού και για να κάνει ο ίδιος κόντρα τάχα με τη Ζέτα της παρουσίασης –τόσο τετριμμένο είναι πια το κόλπο που προκαλεί και στους ίδιους πλήξη. Κέφι πάντως δεν έδειχναν.

Οσο για τον Αργύρη Αγγέλου, έξω από τα νερά του εμφανώς, γιατί ο ηθοποιός θέλει σενάριο για να αποδώσει. Εξού και η αμηχανία του. Οχι ότι έχουμε δει κάτι καλύτερο στα προηγούμενα καθώς σε αυτή την τηλεόραση όσοι διαθέτουν ταλέντο κονφερασιέ – ψυχαγωγού προτιμούν τον τομέα ενημέρωσης και στα σόου η θέση κατά παράδοση προσφέρεται σε καλλίγραμμες wannabe παρουσιάστριες.

Η πιο άρτια… ευδιάθετη ήταν η Κάτια Δανδουλάκη, η οποία καταφέρνει να διασώζεται σε οποιοδήποτε τηλεοπτικό πρόγραμμα και να εμφανίζεται, διατηρώντας το προσηνές στυλ της. Ισως γιατί είναι αρκετά έξυπνη και ουδέποτε παρασύρεται σε περιττές φλυαρίες. Μέχρι που τη ρώτησε η Ζέτα της παρουσίασης «πώς τα καταφέρνει και όλοι λένε ότι είναι καλός άνθρωπος». Κατάφερε να μη δείξει ότι έμεινε εμβρόντητη και να απαντήσει με φυσικότητα λέγοντας: «Αυτό γίνεται, δεν το επιδιώκεις και τέλος πάντων ας περιμένουν να δουν αν είναι τόσο καλή όσο φαίνεται».

Οσο για τους διαγωνιζομένους; Συρφετός. Κορίτσια που προσπαθούν να καθιερωθούν ως τηλεπερσόνες, άλλες πιο… καθιερωμένες, ευειδείς ζεν-πρεμιέ, η Βάνα Μπάρμπα ως παλαιό σύμβολο του σεξ και η Βάσια Τριφύλλη, η οποία δεν χόρεψε ακριβώς αλλά –επειδή ο παλιός είναι αλλιώς –έδωσε ένα προσωπικό σόου παντομίμας, θυμίζοντας τη Ρένα Βλαχοπούλου. Ηταν και η μοναδική χαριτωμένη στιγμή από τα χορευτικά στα οποία θριάμβευσε το στυλ πιγκουίνου ή αλλιώς οι μονόμπαντες φιγούρες. Ευτυχώς, οι κυρίες ήταν τυλιγμένες με κρόσσια και έτσι κάτι φαινόταν να κινείται.