Νέο μέτωπο αντιπαράθεσης στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά άνοιξε η είσοδος της Blue Star στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη όπου μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν μόνον η ΝΕΛ και η HellenicSeaways. Χθες αμέσως μετά το παρθενικό ταξίδι του νεότευκτου πλοίου της Blue Star, που είναι θυγατρική του ομίλου της Attica Group, η ΝΕΛ αντέδρασε έντονα και κατηγόρησε το υπουργείο Ναυτιλίας για παράνομη χoρήγηση άδειας δρομολόγησης του πλοίου «Blue Star Patmos» ενώ ταυτόχρονα δήλωσε ότι αποσύρει τα έκτακτα δρομολόγια που είχε καθιερώσει στις Κυκλάδες και στη Μυτιλήνη από τα δύο ταχύπλοα σκάφη της «Αίολος Κεντέρης» και «Αίολος Κεντέρης Ι». Το «Blue Star Patmos» κόστισε 70 εκατ. ευρώ, κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, αναπτύσσει ταχύτητα 26 μίλια/ώρα και έχει δυνατότητα μεταφοράς 2.000 επιβατών και 430 αυτοκινήτων Ι.Χ. ή 60 φορτηγών και 146 Ι.Χ. Σε ομιλία του στην εκδήλωση για το πρώτο δρομολόγιο του νέου σκάφους ο κ. Σπύρος Πασχάλης, διευθύνων σύμβουλος της Attica Group, δήλωσε ότι «η εταιρεία μας μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την πατρίδα μας αλλά και προβληματική για τις ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες, τόλμησε και κατάφερε με επιτυχία να ολοκληρώσει επένδυση αξίας 140 εκατ. ευρώ με την κατασκευή του «Blue Star Patmos», αλλά και του αδελφού του πλοίου «Blue Star Delos» αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν ακόμα δυνατότητες για πρόοδο και ανάπτυξη στη χώρα μας. Με τη δρομολόγηση του «Blue Star Patmos» η Blue Star, θυγατρική του ομίλου της Attica Group, δραστηριοποιείται στο Αιγαίο με 9 πλοία, μέσου όρου ηλικίας μόλις 10 ετών, ενώ το μεταφορικό της έργο θα ξεπεράσει τους 3.150.000 επιβάτες το 2012 και θα εκτελεστούν συνολικά πάνω από 3.500 δρομολόγια». Στις εκδηλώσεις που έγιναν με αφορμή το παρθενικό ταξίδι του πλοίου παραβρέθηκαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νήσων Κώστας Μουσουρούλης και ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος.