Αύξηση 35% των εξαγωγών της πέτυχε για το 2011 η Μύθος Ζυθοποιία, μέσω της ενίσχυσης των στρατηγικών συνεργασιών της και της επέκτασής της σε νέες αγορές. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας διεύρυνε τη δραστηριότητά της σε περισσότερες πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ στην αγορά της Αυστραλίας διατήρησε και επέκτεινε τη συνεργασία της με την εταιρεία Premium Beverage. Σε ό,τι αφορά τη γερμανική αγορά, η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με το House of Beer, θυγατρική εταιρεία του ομίλου Carlsberg. Εξάλλου σε ισχυρή αγορά αναδεικνύεται και αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ σε ανερχόμενες αγορές εξελίσσονται και αυτές της Κύπρου, της Σουηδίας και του Ισραήλ.