Και τον έκτο μήνα του 2012 η πλειονότητα των τηλεθεατών επέλεξε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega για την ενημέρωσή του, το οποίο σημειωτεόν συμπλήρωσε έξι – συνεχόμενα – χρόνια στην κορυφή των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού. Τον περασμένο μήνα με τις δραματικές εξελίξεις και τη δεύτερη εκλογική αναμέτρηση το κεντρικό δελτίο του Mega απέσπασε τη μερίδα του λέοντος. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Nielsen Audience Measurment που δημοσιοποίησε το κανάλι, η πίτα τηλεθεασής των βραδινών δελτίων (Δευτέρα – Κυριακή) μοιράστηκε ως εξής: Mega 24,8%, Ant1 18,3%, Alpha 15,7%, Star 10,9%, NET 9,4%, Σκάι 6,5%.Το δελτίο του Mega εξάλλου βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων για μια ακόμη σεζόν. Το μερίδιο του βραδινού δελτίου του σταθμού για τη σεζόν (29 Αυγούστου 2011 – 28 Ιουνίου 2012) διαμορφώθηκε στο 28% και έπονται Ant1 με 21,6%, Alpha με 17,5%, Star με 11,9%, Σκάι με 7% και ΝΕΤ με 6,8%.

Το κανάλι της Μεσογείων βελτίωσε το μερίδιό του κατά 7,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τη σεζόν 2006 – 2007 (20,7%), ο Ant1 διατηρήθηκε στη θέση του αλλά βελτίωσε το κομμάτι που του αναλογεί κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες (από το 19% του 2006) και ο Alpha μετά την κάμψη της περιόδου 2007 – 2008 (11,3%) κατέγραψε σταδιακά ανοδική πορεία και με το φετινό μερίδιό του προσέγγισε εκείνο που είχε τη σεζόν 2006 – 2007 (18,4%).