Από τους Hold Steady, o Κρεγκ Φιν παίζει «σόλο» αυτόν τον καιρό, με το πρώτο δικό του άλμπουμ, το πολύ εγκάρδιο «Clear Heart Full Eyes» (Vagrant). Και σαν πάντα κοντινός μουσικά συγγενής του Μπρους Σπρίνγκστιν κρατιέται ακόμη από εκεί, βγάζοντας προς τα έξω όμως και άλλα κρυφά χαρτιά. Με λίγο πιο πολλή «σκοτεινή κάντρι», χιούμορ και βλέμμα καρφωμένο στη λεπτομέρεια, φτιάχνει ιστορίες και χαρακτήρες σαν κι αυτούς που θα συναντήσεις να περιμένουν το λεωφορείο, το τέλος του κόσμου ή κάποια στιγμή να κληρώσει ο λαχνός με τον αριθμό που έχουν στην τσέπη τους. Τραγούδια για τη μοναξιά, για το ρίσκο και τις λακκούβες της ζωής («Enjoy your ugly life») που ηχογράφησε με καύσωνα στο Οστιν, και με τον Μάικ ΜακΚάρθι στην παραγωγή. Σαν τα «New Friend Jesus» και «When no one’s watching» που μαρτυράνε το ταλέντο του.

Νέα κόλπα

Συνάντηση στον αμερικανικό Νότο και αυτή. Ο Ριντ Πέιλι και ο Μπλακ Φράνσις έκλεισαν ραντεβού στο Νάσβιλ και έφεραν μαζί στο στούντιο μαγνητισμό από τις ομηρικές κιθαριστικές τους περιπέτειες για καύσιμο υλικό. Ριψοκίνδυνοι – τα καινούργια πρότζεκτ ποτέ δεν τους τρομάζουν – και μόνιμα καχύποπτοι απέναντι στους βολεμένους του ροκ, ανοίγονται εδώ, στο «Paley & Francis» (Cooking Vinyl), πετώντας τα περιττά (και ό,τι τυχόν είχε μείνει από τη φλυαρία των 90s) και επενδύουν σε εσωτερικές δυνάμεις δυο παλιόφιλων και νέα κόλπα. Πανκο-κάντρι με τη σωστή «μπαλαντο-μπλουζιά» εκεί που πρέπει, λιτό και γλυκά ακατέργαστο το μείγμα, και κάτι ακόμη που ίσως θα πρέπει να ξέρεις – πως δυο γίγαντες, Σπούνερ Ολνταμ και Ντέιβ Χουντ, παίζουν πιάνο και μπάσο αντίστοιχα. Είσαι, δηλαδή, σε καλά χέρια από την αρχή.