Παράδειγμα για το πώς μπορεί η καθυστέρηση της πώλησης να μειώσει την αξία των αεροσκαφών αποτελεί η περίπτωση των τεσσάρων Boeing 747 της Ολυμπιακής για τα οποία το 2001 υπήρχε προσφορά από την AAR να αγοραστούν έναντι 22 εκατ. και τελικά δόθηκαν για 5,5 εκατ. το 2002. Απογοήτευση είχε προκαλέσει και η υπόθεση των τεσσάρων Boeing 737 το 2010, τα οποία είχαν αποτιμηθεί έναν χρόνο πριν στα 56 εκατ. και τελικά πωλήθηκαν 10,3 εκατ. Εξαίρεση αποτελούν τα 11 ελικοφόρα ATR τα οποία, αν και η τιμή τους υπολογιζόταν το 2009 σε 22-27 εκατ. ευρώ, πρόσφατα «έπιασαν» 16,1 εκατ. Και αυτό παρά το γεγονός ότι αυτά δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση το καλοκαίρι του 2010 – έπειτα από πλήρη συντήρηση -, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες.