Οικονομία

Μισθοί: τα νέα κατώτατα όρια

Το λογότυπο ΤΑ ΝΕΑ με σκούρα μπλε γράμματα σε ανοιχτόχρωμο φόντο
Σχόλια
1 λεπτό

Αύξηση κατά1,6% από 1/7/2011 θα έχουν οι κατώτατοι µισθοί και τα κατώτατα ηµεροµίσθια στον ιδιωτικό τοµέα, όταν το 50% των εργαζοµένων κερδίζει λιγότερα από 1.140 ευρώ. Οπως προβλέπεται σε όρο της τριετούς (2010-2012) Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύµβασης Εργασίας (ΕΓΣΣΕ), από 1ης Ιουλίου 2011 αυξάνονται τα κατώταταόρια µισθών και ηµεροµισθίων στον ιδιωτικό τοµέα σε ποσοστό ίσο µε αυτό της ετήσιας µεταβολής του ευρωπαϊκού πληθωρισµού του έτους 2010.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Ειρήνη Μουρτζούκου: Συνέχεια στη δίκη για τη δολοφονία των 3 βρεφών – Θα εξεταστούν 80 μάρτυρες
  2. Βενιζέλος: Δεν λύνεις ζητήματα κυριαρχικών δικαιωμάτων με NAVTEX – Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
  3. Λάζαρος Τσαβδαρίδης: Τέλος από υφυπουργός Ανάπτυξης – Δεκτή η παραίτηση από Μητσοτάκη

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies