Το παρουσιαστικό του ίσως σε μπερδέψει, καθώς οι σχεδιαστικές διαφορές ανάμεσα στο παρόν και το πρόσφατο παρελθόν του «μικρού» Suzuki με δυσκολία μπορούν να δικαιολογήσουν τον τίτλο του «νέου». Από την άλλη, βέβαια, υπάρχει η εμφανής αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, με το Swift να ακολουθεί, έστω και καθυστερημένα, το παράδειγμα των ανταγωνιστών του. Ανάλογη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση η αυξημένη ευρυχωρία του θαλάμου επιβατών υποστηρίζεται από τον ανασχεδιασμό του ταμπλό και τον πληρέστατο- από τη βασική έκδοση- εξοπλισμό. Οι επτά αερόσακοι και το ΕSΡ δηλώνουν εξαρχής την πρόθεση του ιάπωνα κατασκευαστή να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική πρόταση. Τα πέντε αστέρια του ΕuroΝCΑΡ και η κορυφαία- για τα δεδομένα της κατηγορίας- βαθμολογία που απέσπασε το Swift στις δοκιμές πρόσκρουσης του διεθνούς οργανισμού, έρχονται να επιβεβαιώσουν την ανωτερότητά του. Η αισθητά αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά του νέου Swift κερδίζει από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις, ενσωματώνοντας τα χαρακτηριστικά ενός μεγαλύτερου σε διαστάσεις αυτοκινήτου. Ο τελευταίος λόγος ανήκει στο νέο, τετρακύλινδρο μοτέρ των 1,2 λίτρων, που αντικαθιστά τον μέχρι σήμερα γνωστό βενζινοκινητήρα των 1.328 κ.εκ. Αν και μικρότερος σε χωρητικότητα, η ισχύς του έχει αυξηθεί από τους 92 στους 94 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής από τα 116 στα 118 Νm. Παράλληλα, το μειωμένο βάρος του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής του 1.200άρη κινητήρα, έχει οδηγήσει στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή δεν ξεπερνά τα 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.