Η CΒR 600 RR έχει απόλυτα ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα και εκπληκτική απόδοση, αλλά και το πρωτοπόρο τεχνολογικά C-ΑΒS που την καθιστά την πιο φιλική ανάμεσα στα supersport 600άρια.
Η Ηonda CΒR 600 σίγουρα είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν χρειάζεται συστάσεις. Πριν από 19 χρόνια που πρωτοεμφανίστηκε, κατάφερε να δημιουργήσει σχολή στη μεσαία και δημοφιλή supersport κατηγορία. Το 2008 σήμανε για τη Ηonda αλλαγή πλεύσης, αφού η τελευταία CΒR σχεδιάστηκε από το μηδέν με άκρως επιθετική εμφάνιση και διαθέσεις, ενώ η Ηonda διατυμπανίζει ότι δεν άλλαξαν οι δυνατότητες στον δρόμο, απλά βελτιώθηκαν οι δυνατότητές της στην πίστα! Το 2009, απέκτησε άλλη μια τεχνολογική καινοτομία: είναι η πρώτη supersport παραγωγής (μαζί με τη «μεγάλη» CΒR 1000 RR) που αποκτά το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο C-ΑΒS, ένα σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πολύ πιο εξελιγμένο από τα συμβατικά ΑΒS που ταυτόχρονα μοιράζει το φρενάρισμα και στους δύο τροχούς. Η μεγαλύτερη διαφορά του είναι ότι τον έλεγχο της πίεσης και της επιβράδυνσης δεν τον έχει απευθείας ο αναβάτης, αλλά αισθητήρες που αντιλαμβάνονται τις προθέσεις του και τις μεταφέρουν υπό μορφή σήματος (καλωδιακά) στους αντίστοιχους ηλεκτροϋδραυλικούς μηχανισμούς πέδησης, αφού περάσουν επεξεργασία από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που καθορίζει την κατανομή της πίεσης στους δίσκους εμπρός και πίσω, αλλά και τη λειτουργία του αντιπλοκαρίσματος των τροχών. Μετά το ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire) τώρα έχουμε και το brake by wire. Ο κινητήρας ήδη από το 2008 βελτιώθηκε εκ βάθρων, ενώ το 2009 αλλάχτηκαν οι αυλοί εισαγωγής και το σύστημα μεταβλητής εξαγωγής τύπου ΕΧUΡ για ακόμα μεγαλύτερη γραμμικότητα στις χαμηλές στροφές.

Στις αναρτήσεις, το ανεστραμμένο πιρούνι παραμένει στα 41 χιλιοστά, ενώ τα φρένα σε ακτινική διάταξη φυσικά, είναι ίδια με αυτά της CΒR 1000 RR. Τέλος, το βάρος έχει αυξηθεί κατά 10 κιλά λόγω του ΑΒS, ενώ έχουν επανασχεδιαστεί όλα τα πλαστικά στο εμπρός μέρος για να συμπεριληφθούν από κάτω και τα πρόσθετα εξαρτήματα. Στην πράξη, αντιλαμβάνεται κανείς αμέσως τα λεγόμενα της Ηonda: μπορεί να κινηθεί άνετα και χαλαρά μέχρι τις 6.000 στροφές χωρίς να καταφεύγει συχνά στο μαλακό στη λειτουργία του 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Από εκεί και πάνω το… θηρίο ξυπνάει και μόλις η βελόνα ξεπεράσει τις 8.000 στροφές επικρατεί τυφώνας, αφού η δύναμη εμφανίζεται απρόσκοπτη μέχρι και πάνω από το κόκκινο, ικανή να χαρίσει στην CΒR περίπου 265 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας. Εκείνο που παραμένει σε αρκετό βαθμό ίδιο είναι η σχετικά άνετη- για την κατηγορία- θέση οδήγη- σης όπως και η άψογη και φιλική οδική συμπεριφορά σε όλο το φάσμα ταχυτήτων, κάτι που ήταν το κύριο γνώρισμα όλων των προηγούμενων μοντέλων. Είτε πρόκειται για επαρχιακό δρόμο με κλειστά κομμάτια είτε για ανοιχτές καμπές της Εθνικής και κίνηση πάνω από τα 200 χ.α.ω., τίποτε δεν κουνάει και τίποτε δεν προβληματίζει. Το ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ τιμονιού φροντίζει να καλύπτει οποιαδήποτε ευαισθησία προερχόμενη από την εξαιρετικά «γρήγορη» γεωμετρία του πλαισίου, ενώ τα φρένα της CΒR αποτελούν μέτρο αναφοράς. Το C-ΑΒS επεμβαίνει γρήγορα και διακριτικά στο όριο του μπλοκαρίσματος, ενώ η λειτουργία όλου του συστήματος είναι κάτι περισσότερο από άψογη, δίνοντας στον αναβάτη την ψευδαίσθηση ότι έχει τον απευθείας έλεγχο.

Στην ποιότητα κατασκευής, δύσκολα κάποιος θα ανακαλύψει ψεγάδι. Ως προς την εργονομία η διώροφη σέλα θα βολέψει μόνο τον αναβάτη, ενώ μην περιμένετε χερούλια πίσω και άγκιστρα για δέσιμο και τη μεταφορά αποσκευών σε ταξίδι.

Όσο για την απόκτησή της, τα 12.560

ευρώ (με τον αυξημένο ΦΠΑ!) είναι αρκετά χρήματα, χωρίς όμως να ξεχνάτε ότι πρόκειται για κάτι απόλυτο που απευθύνεται ξεκάθαρα στο ανάλογο κοινό.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Ελαφρά αίσθηση

● Οδική συμπεριφορά

● Η απόδοση κινητήρα και φρένων

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η αεροδυναμική προστασία

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:Υγρόψυκτος, τετράχρονος, εν σειρά, 2 ΕΕΚ, 4βάλβιδος, 599 κ.ε.,Πλαίσιο: Αλουμινένιο, περιμετρικό 2 δοκών, Τροφοδοσία:ψεκασμός, Ίπποι:

120 στις 13.500 σ.α.λ., Τροχοί:

120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω, Φρένα:Δύο δίσκοι 310 χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, δίσκος 220 χλστ. πίσω, συνδυασμένα με ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης και ΑΒS,Ανάρτηση: ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ., μονό αμορτισέρ, πλήρεις ρυθμίσεις, Βάρος:

184 κιλά (χωρίς βενζίνη),Ύψος σέλας:

820 χλστ.,

Μεταξόνιο:

1.375 χλστ.,Χωρητικότητα ρεζερβουάρ:

18 λίτρα