Μετά την τελευταία ανανέωση με νέα εμφάνιση, υδρόψυξη, ψεκασμό και μικροβελτιώσεις σε αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα, o παλαίμαχος «ληστής» διευρύνει το πεδίο δράσης του αποκτώντας και ολόκληρο φέρινγκ. Όσο για την τιμή του, βρίσκεται χαμηλά σε αυτή τη δύσκολη πλέον και απαιτητική κατηγορία!
Όταν άρχισε την «καριέρα» του το 1995, στοχεύοντας στους αναβάτες που ήθελαν μια όμορφη, γρήγορη και χρηστική μοτοσυκλέτα και για τις επτά ημέρες της εβδομάδας, ο «ληστής» (=Βandit) της Suzuki δεν είχε σχεδόν κανέναν ανταγωνισμό, έχοντας φυσικά μια πολύ επιτυχημένη πορεία και διαχρονικότητα. Η συνταγή που ακολούθησε ήταν πολύ απλή: χρησιμοποιώντας υπάρχοντα μέρη από παλαιότερα μοντέλα, η Suzuki έφτιαξε μια φθηνή ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα που διέθετε εξαιρετική ομοιογένεια και όλα όσα χρειάζεται ένας αναβάτης χωρίς να υστερεί πουθενά. Δημιούργησε, έτσι, σχολή στο είδος.

Μόνο που στις μέρες μας υπάρχουν πολλά μοντέλα σε αυτή την κατηγορία, που κατακτά όλο και μεγαλύτερο μέρος του αγοραστικού κοινού τουλάχιστον στην Ευρώπη. Οι αλλαγές στο μοντέλο του 2005 ήταν το κύκνειον άσμα του αειθαλούς αεροελαιόψυκτου κινητήρα, ενώ το 2007 αναβαθμίστηκε πλήρως για να εξακολουθήσει να διεκδικεί μερίδιο μεταξύ των σαφώς φρέσκων σχεδιαστικά αντιπάλων του. Η υδρόψυξη και ο ψεκασμός ήταν τα επιβεβλημένα, ενώ η ελαφρά διαφοροποίηση της εμφάνισης και οι μικροβελτιώσεις σχεδόν σε όλα τα σημεία ήταν το κερασάκι στην τούρτα για τους υποψήφιους αγοραστές. Το 2009 απέκτησε και έκδοση με ολόκληρο φέρινγκ, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο τoν εκ των πραγμάτων all round χαρακτήρα του.

Το αποτέλεσμα πάντως κρίνεται εξαιρετικό, ειδικά όταν ακούει κανείς και την τιμή. Η ποιότητα είναι εμφανής, ενώ ο πλήρως εκσυγχρονισμένος υδρόψυκτος κινητήρας τώρα αποδίδει 85 ίππους (αντί για τους 77 του αερόψυκτου) και διακρίνεται για την εντελώς γραμμική αλλά και «γεμάτη» απόδοσή του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Οι επιδόσεις του είναι αξιόλογες και ικανές για να στείλουν την ένδειξη του ψηφιακού πλέον ταχύμετρου στα 230 χ.α.ώ.

Στον δρόμο η Βandit δεν παύει να επιδεικνύει καλή οδική συμπεριφορά και ομοιογένεια, παρά το αρκετό βάρος της και τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Με ελαφριά αίσθηση και αρκετή ευελιξία, της αρέσουν οι αστικές μετακινήσεις αλλά και οι επαρχιακοί δρόμοι με στροφές, χωρίς να δυσανασχετεί στα ταξίδια με ένα ή δύο άτομα στη φαρδιά και εξαιρετικά άνετη σέλα, αφού το φέρινγκ προστατεύει ικανοποιητικά από τον αέρα μέχρι τα 150 χ.α.ώ. Σίγουρα η Βandit δεν σε προκαλεί για παιχνίδια, αφού ο κινητήρας δεν έχει την αμεσότητα των λοιπών εξακοσαριών, βοηθώντας όμως έτσι τους φρέσκους στην κατηγορία αναβάτες χωρίς προηγούμενη εμπειρία από μεγάλη μοτοσυκλέτα. Άλλωστε πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν σκοπεύει να χαρακτηριστεί ούτε η ταχύτερη ούτε η πλέον εξεζητημένη, ενώ στόχος είναι η ευκολία και η ευχαρίστηση του αναβάτη σε όλες τις χρήσεις. Ικανοποιητικά είναι τα φρένα με τις τετραέμβολες δαγκάνες και τους δίσκους των 310 χιλ.,

που υπολείπονται σε αίσθηση αλλά κερδίζουν σε φιλικότητα.

Η θέση οδήγησης είναι άνετη και «φυσιολογική», με το μεγάλο τιμόνι να συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό, αφήνοντας παράμερα τις σπορ καταβολές των μοδάτων 600αριών, κάτι που σημαίνει ότι στην πόλη η GSF 650 είναι ευχάριστη έκπληξη για τον αναβάτη της. Φυσικά δεν της λείπει ούτε το κεντρικό σταντ ούτε η χειρολαβή τού συνεπιβάτη και ο σχετικά ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.

Το μεγαλύτερο όμως πλεονέκτημα θα το βρείτε στην τιμή της, όπου με μόλις 6.595 ευρώ βρίσκεται στα επίπεδα των μονοκύλινδρων αντίστοιχου κυβισμού και αποτελεί πραγματική ευκαιρία.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

●Ποιότητα κατασκευής

●Τιμή αγοράς

●Αεροδυναμική προστασία

●Καθημερινή χρήση

TI ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

●Βάρος

●Φρένα

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16βάλβιδος, προδιαγραφές Εuro 3 Κυβικά:

656 Πλαίσιο:Διπλό, ατσάλινο περιμετρικό Τροφοδοσία: Ψηφιακός ψεκασμός SDΤV 36 χλστ.

Ανάφλεξη:Ψηφιακή Ίπποι:

85 στις 10.500 σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχυτήτων:

6 σχέσεων Συμπλέκτης:Υγρός, πολύδισκος, υδραυλικός Τροχοί:

120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω. Αλουμινένιες χυτές ζάντες Φρένα:Δύο πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ., τετραπίστονες δαγκάνες Τokico, δίσκος 240 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω. ΑΒS Ανάρτηση:Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. μπροστά με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και μονό αμορτισέρ, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς Βάρος:

241 κιλά Ύψος σέλας:

770 χλστ.

Μεταξόνιο:

1.470 χλστ. Χωρητικότητα ρεζερβουάρ:

19 λίτρα (4,5 λτ. η ρεζέρβα)