Οικονομία

Αυξάνονται τα εισοδηματικά όρια για το ΕΚΑΣ

Αυξάνονται τα εισοδηματικά όρια για το ΕΚΑΣ
Σχόλια
1 λεπτό

ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ και για περισσότερους θα είναι το ΕΚΑΣ, καθώς η κυβέρνηση αποφάσισε να καθορίσει μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του 2010 νέα εισοδηματικά κριτήρια για το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης αλλά και αύξηση των δικαιούχων του κατά 20.000. Με την έκδοση της απόφασης, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γ. Κουτρουμάνης, «παλαιοί» αλλά και οι «νέοι» δικαιούχοι θα εισπράξουν αναδρομικά τα χρήματα που τους αναλογούν για το 2009, καθώς η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε καταβάλει το επίδομα.

Τα νέα εισοδηματικά όρια αναμένεται ότι θα είναι: 8.060

ευρώ (από 7.550 ευρώ) για το συνολικό εισόδημα από συντάξεις, 9.403 ευρώ (από 9.042 ευρώ) για τα άλλα εισοδήματα και 14.633 ευρώ (από 14.070 ευρώ) για το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα. Το ποσό του ΕΚΑΣ θα κυμαίνεται από 57,50 έως και 230 ευρώ τον μήνα και θα καθορίζεται ανάλογα με το εισόδημα.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Νέο περιστατικό με «εξουδετέρωση» Ρώσου στρατιωτικού – Αυτοκίνητο συνταγματάρχη εξερράγη στην Αγία Πετρούπολη
  2. Χριστούγεννα στην Αθήνα: Έλατο-γίγας 21 μέτρων στο Σύνταγμα, χιλιάδες λαμπιόνια και ανανεωμένος στολισμός σε 84 σημεία
  3. Ιστορικό deal του Παναθηναϊκού με τη Novibet για τον Βοτανικό

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies