Το Joyride της SΥΜ είναι πραγματικά αυτό που υπονοεί το λογότυπό του: απολαυστικό στην καθημερινή οδήγηση, με πολύ καλές επιδόσεις, ταυτόχρονα με άνεση και πολυτέλεια που παραπέμπουν σε mega scooter. Όσο για την τιμή, και αυτή παραμένει από τις πιο ανταγωνιστικές της κατηγορίας!


Άνεση και καλαισθησία είναι οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίζει κανείς στην πρώτη επαφή με το Joyride της Sym. Οι διαστάσεις του παραπέμπουν σε mega scooter και μόνο το λογότυπο που αναφέρει τον κυβισμό σε επαναφέρει στην πραγματικότητα. Τα διπλά φωτιστικά σώματα στην ευμεγέθη μάσκα μαζί με την αρκετά ψηλή ζελατίνα τονίζουν αυτή την εντύπωση, που συμπληρώνεται από την ευρύχωρη σέλα, το εντυπωσιακό φωτιστικό σώμα της ουράς και τον υπερπλήρη πίνακα οργάνων. Η σύγχρονη σχεδίαση με τις μεγάλες καμπύλες επιφάνειες, εκτός από τους τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους, χαρίζει και εξαιρετική αεροδυναμική κάλυψη στον αναβάτη. Όσο για την ιπποδύναμη του μονοκύλινδρου υγρόψυκτου τετραβάλβιδου κινητήρα στους 16,5 ίππους, αυτή δεν προϊδεάζει για τις επιδό σεις που γίνονται αντιληπτές αφού ανέβει κάποιος στη σέλα. Αμεσότητα και ζωντάνια από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, καθώς και εξαιρετικά καλές επιδόσεις σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν όντως το νούμερο «200» στο λογότυπο είναι σωστό, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 140 χιλιόμετρα. Πέρα από αυτό, η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής στα καθιερωμένα πρότυπα της SΥΜ, αλλά και η εξαιρετική οδική συμπεριφορά, παρά τη μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων που δεν χτυπούν στις ανωμαλίες, αλλά και δεν τερματίζουν εύκολα ακόμα και με συνεπιβάτη. Στον δρόμο οι αναρτήσεις, (εμπρός με συμβατικό πιρούνι και πίσω με διπλά αμορτισέρ), αποτελούν έναν πετυχημένο συνδυασμό άνεσης που μόνον αν πιεστούν θα δείξουν τις αδυναμίες τους (κυρίως πίσω), ενώ το μακρύ μεταξόνιο και οι τροχοί των 13 ιντσών εμπρός και 12 ιντσών πίσω φροντίζουν για καλή κατευθυντικότητα σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων που κινείται το Joyride. Με ικανοποιητική ποιότητα ασφάλτου η συμπεριφορά στις στροφές είναι ασφαλής και πάντα προβλέψιμη, ενώ σε αντίθετη περίπτωση χρειάζεται προσοχή, αφού τα 156 κιλά δεν είναι και λίγα. Εκείνο που δεν θα ικανοποιήσει σε κάθε περίπτωση είναι τα ελαστικά, που αποδει κνύονται αρκετά σκληρά για τη συνήθη ποιότητα των αστικών δρόμων. Τα φρένα με δίσκο εμπρός και πίσω διαθέτουν αποτελεσματικότητα ανάλογη των επιδόσεων, με το πίσω να παίρνει άριστα και το εμπρός να χρειάζεται αρκετή δύναμη και να υπολείπεται λίγο σε αίσθηση.

Ως προς την προστασία του αναβάτη, αυτή είναι μεγάλη λόγω επιφάνειας της μάσκας, αλλά και της ζελατίνας. Ακόμα υπάρχουν αρκετές έξυπνες λύσεις που κάνουν τη ζωή ευκολότερη, όπως ο μηχανισμός της τάπας βενζίνης που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, ενώ εξαιρετικά μεγάλος είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, χωρίς όμως να διαθέτει και το αντίστοιχο βάθος για να χωρέσει κράνος full face. Μπορεί να φιλοξενήσει όμως δύο κράνη τύπου jet. Για φόρτωση και μεταφορά αντικειμένων βοηθά το ίσιο πάτωμα στον χώρο των ποδιών.

Τώρα ως προς την τιμή του, τα 3.090 ευρώ βρίσκονται στο κάτω άκρο της κατηγορίας και σε συνάρτηση με την καλή ποιότητα και την άνεση το κάνουν μια από τις καλύτερες επιλογές.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η άνεση και ο εξοπλισμός

● Η εμφάνιση

● Η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση

● Οι επιδόσεις

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Το περιορισμένο βάθος του χώρου αποσκευών

● Η δυσκολία του συνεπιβάτη να ανέβει στη σέλα

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 1 ΕΕΚ, 4βάλβιδος, Κυβικά:

200,Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός, Ίπποι:

16,5/7500,Πλαίσιο:Ατσάλινο σωληνωτό,Τροχοί:

110/90-13 μπροστά και 130/70-12 πίσω. Φρένα:Δίσκοι 240 χλστ./ 220 χλστ. πίσω, Βάρος:

156 κιλά,Χωρητικότητα ρεζερβουάρ:

7,6 λίτρα