Η παρθενική είσοδος της ΒΜW στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των supersport 1.000 κατάφερε να μας καταπλήξει, αφού εκτός από την τρομακτική δύναμη που διαθέτει, αλλάζει τον τρόπο σκέψης και προσέγγισης της σπορ οδήγησης, με τη χρήση υπερεξελιγμένων ΑΒS και DΤS (Dynamic Τraction Control). Την οδηγούμε στην παγκόσμια παρουσίασή της, στην εξαιρετικά τεχνική πίστα Ρortimao της Πορτογαλίας
Οι Βαυαροί το είπαν και φυσικά το έκαναν: «Τα επόμενα χρόνια η ΒΜW θα διαθέτει ανταγωνιστικά μοντέλα σε κάθε κατηγορία». Λίγοι φαντάστηκαν ότι εννοούσαν και την κατηγορία supersport, που μέχρι τώρα αποτελούσε άγνωστη λέξη για την ΒΜW. Με την S 1000 RR, η ΒΜW μπαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία, όπως αυτή των supersport του λίτρου και αφήνει άφωνους τους πάντες, με αριθμούς και τεχνολογία που προέρχονται κατευθείαν από τους αγώνες SΒΚ!

Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη ξεπερνά όλους τους ανταγωνιστές, φθάνοντας τα 193 άλογα! Η σημαντικότερη καινοτομία που διαθέτει είναι το DΤS (Dynamic Τraction Control), ένα ηλεκτρονικό σύστημα παραμετροποίησης της καμπύλης ιπποδύναμης και της λειτουργίας του ΑΒS τεσσάρων σταδίων, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες! Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει την ιδανική απόδοση για οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα, σε στεγνό, για πίστα ή για αγώνα με ελαστικά slick!

Οι πρώτοι γύροι υπό βροχή στην απόλυτα τεχνική πίστα του Ρortimao κοντά στο Faro της Πορτογα λίας, που φιλοξένησε και τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος SΒΚ, πραγματικά προκαλούν… σοκ. Τα χασίματα καθώς και οι τυφλές στροφές διαδέχονται η μία την άλλη και η προτροπή των Γερμανών για οδήγηση με το πρόγραμμα «Rain» που περιορίζει την ιπποδύναμη στους μόλις 150 ίππους αποδεικνύεται σοφή. Η εμπλοκή του traction control στις εξόδους των στροφών είναι καθοριστική (με ελαστικά δρόμου) προστατεύοντας από υπερβολικό γλίστρημα του πίσω τροχού, ενώ το ΑΒS με τη σειρά του φροντίζει για οριακό φρενάρισμα από 240 χλμ./ώρα χωρίς να ενοχλεί καθόλου η λειτουργία του.

Με απλά λόγια, το μεγάλο χάρισμα της νέας S 1000 RR είναι η φυσικότητα στις αντιδράσεις της τόσο στο φρενάρισμα όσο και στις στροφές. Η S 1000 RR βρίσκεται ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα και βέβαια το πακέτο των ηλεκτρονικώνπου το συστήνουμε ανεπιφύλακτα- κοστίζει 1.300 ευρώ επιπλέον των 15.950 που στοιχίζει η βασική έκδοση, ενώ υπάρχει ακόμα πληθώρα διαθέσιμων αξεσουάρ.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η λειτουργία των ηλεκτρονικών

● Τα φρένα

● Η δύναμη και το συνολικό στήσιμο

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

 –

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας4Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 16βάλβ.,

Κυβισμός (κ.εκ.)

999,Συμπίεση13:01, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

193/13.000,

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

11,4/9.750,

Πλαίσιο:Αλουμινένιο τύπου διαμάντι, αλουμινένιο ψαλίδι,Αναρτήσεις:Εμπρός USD, 46 χλστ. Πίσω Αμορτισέρ με μοχλικό, πλήρεις ρυθμίσεις,Φρένα: Εμπρός 2Δ, 320 χλστ., Πίσω Δ, 220 χλστ συνδυασμένη πέδηση, Race ΑΒS (έξτρα),Τροχοί:Εμπρός 120/70-17, Πίσω 190/55-17, Ύψος σέλας (χλστ.)

820,Μεταξόνιο (χλστ.)

1.432,

Βάρος (κιλά)

204 γεμάτο, 206 με ΑΒS, Ρεζερβουάρ (λίτρα)

17,5