Φρέσκια εμφάνιση, μικρές βελτιώσεις και εξαιρετικές επιδόσεις από τον τετράχρονο κινητήρα του, σε συνδυασμό με άριστη ποιότητα κατασκευής, αποτελούν αρκετούς λόγους για την επιλογή του ανανεωμένου SΗ 150 της Ηonda.


Το SΗ πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 8 χρόνια με κινητήρα 125 κ.εκ. και από τότε δεν έπαψε να βρίσκεται ανάμεσα στα best seller της αγοράς. Μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 16 ιντσών εμπρός και πίσω, χαρακτηριστική εμφάνιση, ελαστικός και συνάμα δυνατός τετράχρονος κινητήρας, εργονομία και φιλικότητα το ανέδειξαν ως ένα από τα πιο πετυχημένα scooter πανευρωπαϊκά. Η Ηonda για το 2009- χωρίς να αλλάξει τη βασική… συνταγή- προχώρησε στην ανανέωσή του, βελτιώνοντας τη συνολική εμφάνιση αλλά και την εργονομία.

Το εμπρός τμήμα είναι επανασχεδιασμένο και τα φώτα διαθέτουν πλέον διάφανα κρύσταλλα, όπως και τα φλας.

Μία μικρή ζελατίνα προστέθηκε πάνω από τον προβολέα, ενώ για καλύτερη κάλυψη υπάρχει- κατόπιν παραγγελίας- μία αρκετά μεγαλύτερη από την πλούσια λίστα με τα γνήσια αξεσουάρ της Ηonda. Σύγχρονη σχεδίαση απέκτησε ο πίνακας οργάνων με ενδείξεις θερμοκρασίας, βενζίνης, καθώς και ρολόι. Η σέλα έχει χαμηλότερο ύψος κατά 1 εκατοστό, ενώ το επίπεδο πάτωμα φάρδυνε 2 εκατοστά προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα πόδια του αναβάτη. Σημαντική βελτίωση είναι η προσθήκη ενός δίσκου 240 χιλιοστών στο πίσω φρένο, σε αντικατάσταση του ταμπούρου, ενώ εμπρός στη νέα δαγκάνα τριών εμβόλων ενεργοποιείται το ένα έμβολο μόλις ο αναβάτης πατήσει την αριστερή μανέτα, χάρη στο συνδυασμένο σύστημα πέδησης. Οι επιδόσεις του κινητήρα των 153 κ.εκ. είναι λίγο-πολύ γνωστές αφού η Ηonda δεν άλλαξε σχεδόν τίποτε.

Ανεβαίνοντας κάποιος στο SΗ έπειτα από ένα άλλο σκούτερ με μικρούς τροχούς και συνηθισμένος από τη νευρική συμπεριφορά που διακρίνει τα περισσότερα από αυτά, μένει έκπληκτος από τη σταθερότητα που επιδεικνύει είτε στην ευθεία με αρκετά χιλιόμετρα στο ταχύμετρο, είτε στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Η σωστή σχεδίαση και το ζύγισμα του πλαισίου σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς κάνουν τα πάντα να συμβαίνουν ομαλά, με άνεση και πολύ καλή και φιλική οδική συμπεριφορά. Φυσικά δεν νοείται ασφαλές σκούτερ χωρίς να «παίρνει τα πόδια του» και έτσι το SΗ 150 διαθέτει υπεραρκετή ισχύ για να ανταποκριθεί με το παραπάνω στις καθημερινές απαιτήσεις του αναβάτη του, αλλά και χωρίς να «δυσανασχετεί» με την ύπαρξη συνεπιβάτη. Η ροπή και η ρύθμιση της μετάδοσης στο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπουν να βρίσκεται μπροστά από τους υπόλοιπους και στα φα νάρια, αλλά και στην κίνηση, ενώ σε τελική ταχύτητα φθάνει γρήγορα τα 125 χιλιόμετρα.

Από τα μεγαλύτερα μοντέλα της Ηonda προέρχεται και το συνδυασμένο σύστημα φρένων CΒS, που αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό μειώνοντας τις αποστάσεις φρεναρίσματος και προσθέτοντας αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη.

Όσο για την άνεση, η χαμηλή και μαλακή σέλα βολεύει ακόμα και τους πιο μεγαλόσωμους, αφήνοντας ταυτόχρονα ικανοποιητικό χώρο στον πιθανό συνεπιβάτη, ενώ κάτω από αυτή χωράει μόνο κράνος τύπου jet.

Σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η αυξημένη χωρητικότητα (8,3 λίτρα) του ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ στα μείον κατατάσσεται η έλλειψη πλευρικού σταντ.

Η τιμή του, με 3.560 ευρώ, είναι απόλυτα λογική για αυτά που προσφέρει.

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: υδρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος 153 κ.εκ, 4 βαλβ.

Πλαίσιο:ατσάλινο διπλό σωληνωτό Τροφοδοσία:ψεκασμός Τροχοί:

100/80-16/120/80-16.

Φρένα:δίσκος 240 χλστ. μπροστά, δαγκάνα 3 εμβόλων, δίσκος 240 χλστ. πίσω, συνδυασμένο σύστημα Ανάρτηση: Συμβατικό πιρούνι 33 χλστ., δύο αμορτισέρ πίσω Βάρος:

135 κιλά

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η ελαφριά αίσθηση

● Η άνεση και η οδική συμπεριφορά

● Η ελάχιστη κατανάλωση

● Οι επιδόσεις

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η έλλειψη πλευρικού σταντ

● Ο μικρός αποθηκευτικός χώρος