«Street fighter» σημαίνει μαχητής των δρόμων και το επιθετικό ταμπεραμέντο της γυμνής Τriumph Street Τriple δεν αφήνει καμιά αμφιβολία περί αυτού. Μια μοναδική παρουσία για ένα εξίσου μοναδικό κοινό που ξέρει να την εκτιμήσει!
Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις από κάπου με τη Street Τriple και να μην τραβήξεις την προσοχή των παρευρισκομένων. Οι δίδυμοι προβολείς εμπρός φαντάζουν σαν μάτια αλλόκοτου εντόμου με επιθετικές αν όχι εκδικητικές διαθέσεις. Οι μεν άσχετοι την κοιτούν με απορία, ενώ οι σχετικοί ξέρουν πως πρόκειται για ένα μηχάνημα που δεν ανέχεται να βλέπει τα πίσω φανάρια των υπολοίπων!

Φυσικά ο πρώτος διδάξας στο περίεργο αυτό είδος, που ανήκει η Street Τriple, είναι η μεγάλη αδελφή τής Speed Τriple 1050! Η μικρή Street Τriple σίγουρα είναι μια αντίστοιχα προκλητική μοτοσυκλέτα. Βασισμένη πάνω στην εξαιρετική Daytona 675- τη μεσαία supersport της εταιρείας- δανείζεται από αυτή πλαίσιο και κινητήρα και απλώς χρησιμοποιούνται υποδεέστερα περιφερειακά για τη μείωση του κόστους. Μη βιαστείτε όμως να την κατηγορήσετε γι΄ αυτό, πριν ανεβείτε στη σέλα της και διανύσετε έστω και ένα χιλιόμετρο! Ο τρικύλινδρος κινητήρας της δεν έχει αντίπαλο ούτε στη απόκριση από χαμηλά ούτε στον εκπληκτικό ήχο, αλλά ούτε και στην ευστροφία, σε σημείο που αναρωτιέται κανείς μήπως αναγράφεται λάθος ο κυβισμός. Οι Άγγλοι έχουν πετύχει το φαινομενικά ακατόρθωτο: εκρηκτικό χαρακτήρα από τις 3.000 στροφές με ακαριαία απόκριση στην παραμικρή περιστροφή του γκαζιού και αστείρευτη δύναμη όσο ανεβαίνουν οι στροφές (108 ίπποι) που δεν κρεμάει πουθενά και δεν υπολείπεται από κανένα τετρακύλινδρο της μεσαίας κατηγορίας. Επιπλέον οι κοντές σχέσεις του κιβωτίου της χαρίζουν επιδόσεις που αντιστοιχούν σε ισχυρότερες μοτοσυκλέτες, ενώ παρόλα αυτά η τελική της φθάνει άνετα και ξεπερνάει τα 240 χιλιόμετρα. Άλλωστε πολύ λίγες φορές θα δει ο αναβάτης της αυτό το νούμερο, αφού παρά το χαμηλό ίσιο τιμόνι και τη σκυφτή θέση οδήγησης το σχεδόν ανύπαρκτο φέρινγκ με τη μικρή- αλλά λειτουργική ζελατίνα – κάνει την πίεση του αέρα ανυπόφορη από τα 170 χ.α.ω. και πάνω. Πολύ περισσότερες θα δει τον εμπρός τροχό στον αέρα, ακόμα και με τρίτη στο κιβώτιο. Το βασίλειό της είναι οι σχετικά άδειοι δρόμοι της πόλης, μιας και το μικρό κόψιμο του τιμονιού δεν βολεύει και πολύ στο μποτιλιάρισμα, αλλά και οι γρήγορες στριφτερές διαδρομές, όπου ευνοείται από τη γρήγορη γεωμετρία του αλουμινένιου πλαισίου και τις σκληρές αναρτήσεις της. Ακόμα και με τέταρτη, στο απότομο άνοιγμα η ουρά «χορεύει» από το σπινάρισμα. Όταν η άσφαλτος δεν γλιστράει, στρίβει σχεδόν με υποδειγματική ακρίβεια, ενώ στην ευθεία είναι ακλόνητη χωρίς υποψία αστάθειας ασχέτως χιλιομέτρων. Η αδυναμία τού μη ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ φαίνεται μόνο στις απότομες πλαγιολισθήσεις, σε κακή άσφαλτο ή με σχετικά βαρύ συνεπιβάτη! Αντίθετα εύσημα παίρνει το επίσης μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, προσφέροντας σωστές αποσβέσεις, αλλά και απόλυτη αίσθηση. Όσο για τα φρένα των 310 χιλιοστών της Νissin, παρ΄ ότι διαθέτουν δαγκάνες δύο εμβόλων με γλίστρα, προσφέρουν και αίσθηση και εξαιρετική επιβραδυντική ικανότητα.

Δύσκολα θα κινηθεί κανείς χαλαρά με τη Street Τriple, αφού κάθε διαδρομή μαζί της είναι και πρόκληση για παιχνίδι, όπως αρμόζει στον εκρηκτικό χαρακτήρα της. Τέλος, τα 8.290 ευρώ που κοστίζει βρίσκονται μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού και φυσικά φαίνονται λίγα για μια τόσο μοναδική όσο και απολαυστική μοτοσυκλέτα.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η ροπή και η ευστροφία του κινητήρα

● Το συνολικό στήσιμο

● Τα φρένα

● Η τιμή

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η θέση συνεπιβάτη

● Η απουσία ρυθμίσεων στην ανάρτηση

Tεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Κινητήρας: Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τρικύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 16βάλβιδος Κυβικά: 675 Πλαίσιο: Αλουμινένιο περιμετρικό, δύο δοκών Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων Κeihin Διάμετρος x διαδρομή: 74 x 52,3 χλστ.

Ίπποι: 108 στις 11.700

σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 σχέσεων Τροχοί: 120/70-17, 180/55-17 Φρένα: Δύο δίσκοι 308 χλστ., διπίστονες δαγκάνες Νissin δίσκος 220 χλστ. πίσω Ανάρτηση: Ανεστραμμένο πιρούνι Κayaba 41 χλστ. Χωρίς ρυθμίσεις, μονό αμορτισέρ Κayaba με μοχλικό πίσω, προφόρτιση ελατηρίου