Με τη βαθιά εκφραστική φωνή του και την εμφάνιση ενός άγαρμπου συμπαθητικού νεαρού από την Αγγλία, κατάφερε να πουλήσει 19 εκατομμύρια άλμπουμ και να φτάσει στην κορυφή των τσαρτ οκτώ φορές. Ο λόγος για τον Ρικ Άστλεϊ, που επί 15 χρόνια απείχε από τα μουσικά δρώμενα, παντρεύτηκε, απέκτησε μια κόρη και επανήλθε με τον πιο πρωτότυπο τρόπο. Το βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Νever Gonna Give You Up» έφτασε να έχει 21 εκατομμύρια επισκέπτες στο Υoutube. com, λόγω του φαινομένου Rickrolling. Πρόκειται για φάρσα, όπου κάποιος δίνει το link του βιντεοκλίπ ως απάντηση σε κάτι άσχετο.

«Βρίσκω ξεκαρδιστικό το φαινόμενο του Rickrolling. Σε ένα βίντεο για τον Μπαράκ Ομπάμα, κόβουν τις φράσεις του ώστε να φαίνεται ότι λέει τα λόγια του “Νever Gonna Give Υou Up”. Δεν νομίζω ότι κάποιος άγνωστος το έκανε για την προβολή μου. Μάλλον, κάποιος έφηβος βρήκε αυτόν τον τρόπο για να “πειράξει” τους συμμαθητές του» λέει ο 42χρονος τραγουδιστής. Το 1987 κυκλοφόρησε το εν λόγω τραγούδι που έμεινε στην κορυφή των βρετανικών τσαρτ για πέντε εβδομάδες. Τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται σε κοινή περιοδεία με άλλους αστέρες της δεκαετίας του ΄80 (Κιμ Γουάιλντ, Χάουαρντ Τζόουνς). Στα φετινά βραβεία του βρετανικού ΜΤV πήρε το βραβείο της Καλύτερης Ερμηνείας όλων των εποχών. «Κέρδισα επειδή κάποιοι ψήφισαν πάνω από μια φορά. Επέλεξα να μην πάω στην τελετή. Άλλωστε το 99% του κοινού δεν θα ήξερε ποιος είμαι» λέει. Τον προηγούμενο μήνα έδωσε μια μίνι συναυλία- έκπληξη, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του πολυκαταστήματος «Μacy΄s» για την Ημέρα των Ευχαριστιών στη Νέα Υόρκη.

Άραγε τι έκανε ο Ρικ Άστλεϊ μακριά από τα φώτα της διασημότητας; «Ασχολήθηκα με μουσική για κινηματογράφο και με τη σύνθεση του δικού μου μιούζικαλ. Έστησα και το δικό μου στούντιο, όπου ηχογραφούσα τραγούδια με τους φίλους μου. Όλοι μου λένε ότι ήμουν ο πιο πολυάσχολος άνεργος». Τα σχέδιά του για το άμεσο μέλλον αφορούν στις συναυλίες με το νέο του συγκρότημα «Luddites». «Μαζί με δυο φίλους μου ερμηνεύουμε διασκευές αγαπημένων ροκ τραγουδιών και δωρίζουμε τα έσοδα από τις συναυλίες σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Θα ΄πρεπε να είχαμε δώσει το όνομα “Μid-Life Crisis” (“Κρίση της μέσης ηλικίας”) στο συγκρότημα. Αντιπροσωπεύει καλύτερα την ψυχολογική μας κατάσταση».