Μία… λίμνη και προαστιακό σιδηρόδρομο που θα συνδέει τις δύο πόλεις σε μισή ώρα θα αποκτήσουν ο Βόλος και η Λάρισα εν όψει των Μεσογειακών Αγώνων του 2013 που ανέλαβαν να διοργανώσουν από κοινού.


Oι αγώνες για τη συντριπτική πλειονότητα των κατοίκων των δύο πόλεων- όπως είχε καταδειχθεί από δημοσκόπηση μετά την ανακοίνωση της κοινής υποψηφιότητας- είναι η ευκαιρία για τη Λάρισα και τον Βόλο να αποκτήσουν υποδομές που θα αποτελέσουν τη βάση για την

ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ

Για την ολοκλήρωση των έργων που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των δύο πόλεων

ανάπτυξή τους. Παράλληλα με την ανάθεση των Μεσογειακών Αγώνων άρχισε και αγώνας δρόμου για την ολοκλήρωση έργων που καρκινοβατούν εδώ και χρόνια, αλλά και τη δημιουργία των αναγκαίων αθλητικών εγκαταστάσεων.

Ο περιφερειακός

Το πρώτο χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί αφορά την ολοκλήρωση του περιφερειακού δρόμου του Βόλου, προκειμένου να μη διασχίζουν το κέντρο της πόλης όσοι κατευθύνονται προς το Πήλιο ή την Εθνική Οδό Αθήνας- Θεσσαλονίκης.

Το συγκεκριμένο έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2004 καθώς ήταν ενταγμένο στα ολυμπιακά έργα και τώρα προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Μάιο. Στο τμήμα του περιφερειακού που θα συνδέει την περιοχή της «Μπουρμπουλήθρας» με την οδό Λαρίσης έχει χωροθετηθεί η κατασκευή του Μεσογειακού Χωριού, όπου θα φιλοξενηθούν οι αθλητές. Θα έχει περίπου 600 κατοικίες, οι οποίες στη συνέχεια θα διατεθούν σε δικαιούχους της Εργατικής Κατοικίας.

Οι Μεσογειακοί Αγώνες αποτελούν και την τελευταία ευκαιρία ώστε η Κάρλα να ξαναγίνει λίμνη. Και αυτό το έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2004, αλλά δεν έγινε λόγω καθυστερήσεων στη χρηματοδότηση και τεχνικών προβλημάτων που διαπιστώθηκαν στον κεντρικό αγωγό μεταφοράς νερού στην υπό ανασύσταση λίμνη. Στην Κάρλα προβλέπεται να κατασκευαστεί κωπηλατοδρόμιο.

Οι δύο πόλεις έως το καλοκαίρι του 2013 θα συνδεθούν με προαστιακό σιδηρόδρομο, ώστε η απόσταση των περίπου 60 χιλιομέτρων που τις χωρίζει να διανύεται σε λιγότερο από μισή ώρα.