Νέες βολές εναντίον του υπουργού Ναυτιλίας εξαπολύει με δηλώσεις του στα
«NEA» ο πρώην αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Θ. Γκλεζάκος, καθώς η αντιπαράθεση
μεταξύ των δύο ανδρών τείνει να λάβει διαστάσεις ανοικτού πολέμου...





«Δεν είναι αυτός που κάνει κουμάντο στο υπουργείο», λέει για τον κ. M.
Κεφαλογιάννη (δεξιά) ο πρώην αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Θ. Γκλεζάκος
(αριστερά)


Ο κ. Γκλεζάκος είναι «ποταμός» στις αναφορές του για το περιβάλλον του κ. M.
Κεφαλογιάννη - τους... κηφήνες, όπως τους χαρακτήρισε στην επεισοδιακή τελετή
παράδοσης - παραλαβής, την περασμένη Παρασκευή. Επισημαίνει ότι «σε όλα τα
υπουργεία ο αριθμός των συμβούλων δεν ξεπερνά τους 10 σε αντίθεση με το YEN,
όπου οι σύμβουλοι μόνο στο γραφείο του υπουργού φθάνουν τους... 23. Αυτοί οι
άνθρωποι απολαμβάνουν προνόμια που κανείς άλλος στο υπουργείο δεν έχει και δεν
δικαιούται», λέει.


Μάλιστα, προχωρεί ακόμα περισσότερο: «Τους έχουν παραχωρηθεί ακόμα και
υπηρεσιακά αυτοκίνητα για να μην... κουράζονται. Τους πηγαινοφέρνουν ακόμη και
σε μη υπηρεσιακές δουλειές, στα ψώνια του σπιτιού... Αναρωτιέμαι πώς έχουν το
δικαίωμα - και με πόση διαφάνεια το κάνουν - να διαχειρίζονται άδηλα χρήματα
από την υπηρεσία Δημοσίων Σχέσεων του YEN», συμπληρώνει ο πρώην αρχηγός. «Οι
περισσότεροι είναι άσχετοι με το αντικείμενο της ναυτιλίας. Δεν έχουν ιδέα και
όμως διοικούν το υπουργείο και παίρνουν αποφάσεις που είναι καταστροφικές για
τους νησιώτες και την ακτοπλοϊκή πολιτική», καταλήγει.


Άλλος κινεί τα νήματα


«Δεν είναι αυτός που κάνει κουμάντο στο υπουργείο», λέει για τον κ. M.
Κεφαλογιάννη, «αλλά κορυφαίος σύμβουλός του. Έχει στήσει παραμάγαζο στον
τέταρτο όροφο του υπουργείου. Κινεί τα νήματα όπως αυτός θέλει, χωρίς να δίνει
αναφορά σε κανέναν. Ο σύμβουλος, που είναι συνταξιούχος, πέρα από ισχυρός
άντρας του YEN είναι και σύμβουλος στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά με απολαβές
35.000 ευρώ ετησίως», συμπληρώνει.


Διευκρινίζοντας τι εννοούσε όταν κατήγγειλε τοποθετήσεις «ημετέρων» σε
προνομιακές θέσεις του εξωτερικού, ο κ. Γκλεζάκος στέκεται σε μια ενδεικτική
περίπτωση όπως είναι αυτή ενός πλοιάρχου - αναφέρει μάλιστα το όνομά του. Όπως
επισημαίνει, «υπηρέτησε για δυο χρόνια στη Σιγκαπούρη, ενώ ήταν ένα χρόνο για
μεταπτυχιακά στα Λονδίνο. Και όμως από τις αρχές του Ιανουαρίου έχει φύγει και
πάλι για τρία χρόνια στο Λονδίνο. H περίπτωσή του δεν πέρασε από καμιά
υπηρεσία του YEN, αλλά διεκπεραιώθηκε κατευθείαν από τον υπουργό Εμπορικής
Ναυτιλίας».


Στην ερώτηση γιατί δεν έφευγε τόσο καιρό, αφού διαπίστωσε όλα τα παραπάνω
απαντά: «Αν είχα φύγει, θα ήταν σαν να πρόδιδα το Σώμα. Ο υπουργός είχε
αποφασίσει να κάνει αρχηγό τον πρώην πλέον A' υπαρχηγό Δημήτρη Μόσχο»,
συμπληρώνει. Σημειώνεται ότι ο πρώην A' υπαρχηγός του Λιμενικού κ. Δ. Μόσχος
καταδικάστηκε πρόσφατα στην ποινή των 7,5 μηνών με τριετή αναστολή από το
Ναυτοδικείο Πειραιά.


Άγονη γραμμή η Κύθνος!



ΣΤΗΝ... ΑΓΟΝΗ γραμμή περιλαμβάνεται πλέον η Κύθνος, που απέχει μόλις 52
ναυτικά μίλια από τον Πειραιά. Τέσσερις ολόκληρες ημέρες - από χθες ώς την
Παρασκευή - θα πρέπει να περιμένουν οι κάτοικοι του νησιού για να ξαναδούν
επιβατηγό πλοίο να φτάνει από τον Πειραιά στο νησί τους. Σύμφωνα με το επίσημο
πρόγραμμα του Λιμεναρχείου Πειραιά, τότε θα αναχωρήσει πάλι για την Κύθνο, τη
Σέριφο, τη Σίφνο, την Κίμωλο και τη Μήλο το επιβατικό - οχηματαγωγό «Άγιος
Γεώργιος». Ώς τότε δεν έχει προγραμματιστεί δρομολόγιο από τον Πειραιά με
οποιοδήποτε συμβατικό πλοίο προς την Κύθνο, ενώ και το ταχύπλοο της Hellenic
Seaways κάνει το δρομολόγιο Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος - Μήλος. Οι επιτελείς
του υπουργείου περιορίζονται να δηλώνουν ότι «υπεύθυνες είναι οι ακτοπλοϊκές
εταιρείες που δεν έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον» και προσθέτουν ότι το υπουργείο
έχει κάνει πρόσκληση ενδιαφέροντος ακόμα και σε ξένες ακτοπλοϊκές εταιρείες
για να καλύψουν τα κενά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από