ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ τουλάχιστον και την επόμενη πενταετία θα είναι το πέταλο του

Μαλιακού, αφού χθες υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή άλλων 17,5

χιλιομέτρων του τμήματος Σκάρφεια – Θερμοπύλες. Για να γίνει ασφαλές το πέταλο

όμως, θα πρέπει να δημοπρατηθούν ακόμα το κομμάτι του Σπερχειού, αλλά και τα

20 χιλιόμετρα της παράκαμψης της Στυλίδας…

Το έργο Σκάρφεια – Θερμοπύλες περιλαμβάνει την κατασκευή νέου αυτοκινητοδρόμου

με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά

κατεύθυνση, την κατασκευή ανισόπεδων κόμβων στη Σκάρφεια, τις Θερμοπύλες και

τον Μώλο, έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης, αλλά και φύτευση –

ηλεκτροφωτισμό. Σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι παρακάμψεις του

Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων θα ολοκληρωθούν σε ενάμιση χρόνο.

Όμως, ενώ οι σήραγγες του νέου αυτοκινητοδρόμου προχωρούν, στην παράκαμψη των

Καμένων Βούρλων υπάρχουν ακόμα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις περίπου δέκα

κατοικιών, για τις οποίες οι κάτοικοι διεκδικούν αποζημίωση παρόμοια με αυτήν

του Αγίου Κωνσταντίνου.

Το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε χθες ότι το τμήμα νέα κοίτη Σπερχειού – Ανισόπεδος

Κόμβος Ροδίτσας, θα δημοπρατηθεί εντός του Μαρτίου, ενώ η παράκαμψη της

Στυλίδας, που βρίσκεται μετά το πέταλο του Μαλιακού, θα δημοπρατηθεί «εντός

του 2006». Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς χαρακτήρισε το έργο στο πέταλο

ως «ένα από τα δυσκολότερα τεχνικά, αλλά και από τα σημαντικότερα για την

οδική ασφάλεια».