Έναν νέο παίκτη ακούγεται ότι θα αποκτήσει σύντομα η ελληνική αγορά

τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για ξένο επενδυτή, ο οποίος θα χρησιμοποιήσει ως

όχημα για τη διείσδυσή του στην Ελλάδα την εταιρεία Q-Telecom, μέλος του

ομίλου της Info Quest. Ο τελευταίος προτιμά να επικεντρωθεί στο βασικό

αντικείμενό του που είναι η Πληροφορική και για τον λόγο αυτόν έχει «βγάλει

στο σφυρί» τις τηλεπικοινωνιακές του δραστηριότητες. Και ακούμε ότι περιμένει

τον επίδοξο αγοραστή της Q με ανυπομονησία.


Το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών ετοιμάζει διαφημιστική καμπάνια,

προκειμένου να πείσει τους καταναλωτές να ζητούν αποδείξεις από τις

επιχειρήσεις από τις οποίες κάνουν τις αγορές τους. Υπάρχει, όμως, ένα

πρόβλημα: Μαθαίνουμε ότι, εκτός από τις επιχειρήσεις που αποφεύγουν να κόβουν

αποδείξεις, υπάρχουν και αυτές που ενώ κόβουν αποδείξεις βάζουν τον ΦΠΑ

στην… τσέπη. Να περιμένουμε και διαφημιστικά σποτ που θα προτρέπουν τους

καταστηματάρχες να αποδίδουν τον ΦΠΑ;


Ο πληθωρισμός «τρέχει» όλο και πιο γρήγορα, μήνα με τον μήνα. Οι τιμές σχεδόν

του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών ανεβαίνουν. Αυτός είναι ο κανόνας.

Υπάρχει, όμως, και μια εξαίρεση που τον… επιβεβαιώνει: οι τιμές των

τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών – και ειδικά των κλήσεων μέσω κινητών. H άγρια

τιμολογιακή μάχη μεταξύ των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας έχει νικητή κάποιον

τρίτο: τον καταναλωτή.


Σε δρόμο των ευκαιριών αναδεικνύεται η Αττική Οδός. Μετά τα σχέδια του IKEA

για δεύτερο κατάστημα, αλλά και εταιρειών πολυκινηματογράφων για εγκατάσταση

στον άξονά της, οικόπεδο στις «όχθες» της αναζητεί και η AEK. Τελικά, όσοι

προνόησαν να αποκτήσουν γη κοντά στον νέο αυτοκινητόδρομο, έβαλαν… γκολ.