Ελλάδα

Οικονομικές διακοπές για 40.000 χαμηλόμισθους εργαζομένους

Οικονομικές διακοπές για 40.000 χαμηλόμισθους εργαζομένους
Σχόλια
2 λεπτά


ΦΘΗΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε περισσότερους από 40.000 χαμηλόμισθους εργαζομένους
και συνταξιούχους θα προσφέρει φέτος ο ΕΟΤ μέσω του νέου προγράμματος
Κοινωνικού Τουρισμού που θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί μέσα στο δεύτερο
εξάμηνο του 2005.


H διάρκεια διακοπών των δικαιούχων θα είναι από τέσσερις μέχρι επτά
διανυκτερεύσεις, ενώ φέτος οι δικαιούχοι θα παραλάβουν τα δελτία Κοινωνικού
Τουρισμού από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (περισσότερες πληροφορίες στο
«1564») και θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα,
τα οποία είναι:


1. Πρόγραμμα διακοπών 8 ημερών (7 διανυκτερεύσεων): Αρχίζει
στις 15 Ιουνίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2005. Πρόκειται για
το γνωστό μέχρι σήμερα πρόγραμμα, στο οποίο μπορούν όλοι οι πολίτες να λάβουν
μέρος με μικρή οικονομική συμμετοχή.


Δικαιούχοι του προγράμματος αυτού είναι: μόνιμοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι
του δημόσιου τομέα και των ΝΠΔΔ, μισθωτοί και συνταξιούχοι του ιδιωτικού τομέα
που δεν είναι δικαιούχοι του αντίστοιχου προγράμματος της Εργατικής Εστίας,
μόνιμοι υπάλληλοι ΟΣΕ, ΕΛΤΑ, ΟΓΑ, ΟΤΕ, ΟΛΠ και ΟΛΘ, συνταξιούχοι NAT, TEBE,
ΟΓΑ, ΤΣΑ και λοιπές μικρότερες κατηγορίες συνταξιούχων, άνεργοι, άτομα με
ειδικές ανάγκες (αναπηρία πάνω από 67%) ανεξαρτήτως φορολογητέου εισοδήματος,
πολύτεκνοι που δεν δικαιούνται Δελτίο Κοινωνικού Τουρισμού από τον Οργανισμό
Εργατικής Εστίας και επαναπατρισθέντες συνταξιούχοι του εξωτερικού.


2. Πρόγραμμα για την τρίτη ηλικία: Αφορά συνταξιούχους όλων των
Ταμείων που θα επιλέξουν να κάνουν διακοπές, εντελώς δωρεάν, κατά τους μήνες
Οκτώβριο, Νοέμβριο και το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου του 2005, ανεξαρτήτως
εισοδήματός τους.


3. Πρόγραμμα πενθήμερων εκδρομών (4 διανυκτερεύσεων): Οι
εκδρομές θα πραγματοποιούνται από 15 Ιουνίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2005
(με μειωμένη οικονομική συμμετοχή των δικαιούχων) μέσω τουριστικών γραφείων με
προορισμό όλα τα σημεία της Ελλάδας. Το ποσό επιδότησης των τουριστικών
γραφείων ανέρχεται στα 80 ευρώ ανά άτομο.


Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον
ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1564, ενώ ο τουριστικοί επιχειρηματίες ( ξενοδόχοι,
τουριστικά γραφεία κ.λπ.) στο τηλ. 210 8707000.


Προϋπόθεση το φορολογητέο εισόδημα



ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ που θα πρέπει να πληρούν οι δικαιούχοι όσον αφορά το
φορολογητέο τους εισόδημα είναι:


* Μεμονωμένος εργαζόμενος ή συνταξιούχος με εισόδημα μέχρι 16.000 ευρώ.


* Ζευγάρι, εκ των οποίων ο ένας είναι μισθωτός ή συνταξιούχος 19.000
ευρώ.


* Ζευγάρι μισθωτών ή συνταξιούχων 22.000 ευρώ.


* Πολύτεκνες οικογένειες 31.000 ευρώ.


Για κάθε παιδί, το εισόδημα θα προσαυξάνεται: για το πρώτο κατά 300 ευρώ, για
το δεύτερο κατά 900 ευρώ, για το τρίτο κατά 1.500 ευρώ, για τα λοιπά
προστατευόμενα μέλη (εκτός τέκνων) κατά 1.500 ευρώ. Όλες οι υπόλοιπες
προϋποθέσεις παραμένουν ίδιες.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Κορυδαλλός: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης στο σύστημα ανίχνευσης αερίων του 1ου ΕΠΑΛ
  2. EuroLeague: Η βαθμολογία μετά τους αγώνες της Πέμπτης για την 11η αγωνιστική
  3. EuroLeague: Η Ζαλγκίρις πέρασε από το Μιλάνο με τρομακτικό Βαλαντσιούνας (83-86), άνετη νίκη για τη Βαλένθια (102-87) και ξέσπασμα της Ρεάλ (105-84)

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies