H μαρίνα του Φλοίσβου πριν από και μετά τα έργα εκσυγχρονισμού της. Μέχρι

τώρα, ανάμεσα στην προβλήτα και στα δέντρα που υπάρχουν προς την πλευρά της

Λεωφόρου Ποσειδώνος υπήρχε ένα μικρό δρομάκι. Με την ολοκλήρωση των έργων το

δρομάκι αυτό καταργείται, καθώς εκεί κτίζονται διάφορες μικρές εγκαταστάσεις

ΣΤΟΝ AEPA βρίσκεται μια από τις πλέον φιλόδοξες επενδύσεις στον χώρο

του θαλάσσιου τουρισμού της Αττικής, τα έργα της οποίας διακόπηκαν παρ’ ότι

είχαν ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 80%!

Πρόκειται για τα έργα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της μαρίνας του Φλοίσβου,

τα οποία έχουν διακοπεί δικαστικά: Λίγο πριν από την ολοκλήρωση της μαρίνας,

τον περασμένο Ιανουάριο, τα έργα διακόπηκαν, καθώς το ΣτΕ έκανε δεκτή προσφυγή

του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, ο οποίος υποστήριξε ότι «η ανάδοχος κοινοπραξία

προχώρησε σε αλλαγές των αρχικών σχεδίων και δεν τήρησε τους όρους της μελέτης

περιβαλλοντικών επιπτώσεων που είχε εγκριθεί».

Όπως υποστηρίζει ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου κ. Διονύσης Χατζηδάκης, «ένας

εσωτερικός δρόμος που υπήρχε περιμετρικά της μαρίνας καταργήθηκε και στη θέση

του χτίζονται μικρά κτίρια για την εξυπηρέτηση της μαρίνας και των επισκεπτών

της». Ο ίδιος προσθέτει ότι «η κοινοπραξία δεν προχώρησε τα ανταποδοτικά έργα

του δήμου, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται παιδική χαρά, πάρκο και πάρκινγκ

αυτοκινήτων».

Υπενθυμίζεται ότι τη διαχείριση και εκμετάλλευση της μαρίνας Φλοίσβου για

διάστημα 40 χρόνων έχει αναλάβει η κοινοπραξία Lamda Technol Flisvos Marina,

στην οποία κύριοι μέτοχοι είναι η Lamda Τechnοl Flisvos Holding A.E. –

ιδιοκτησίας του Ομίλου Λάτση – και η εταιρεία ETA με 25%.

Εκπρόσωποι της κοινοπραξίας δεν έκρυβαν χθες τον προβληματισμό τους για την

εμπλοκή και το μέλλον της επένδυσης αυτής. Ωστόσο πρόσθεταν ότι δεν σχολιάζουν

τις διοικητικές αποφάσεις και πως θα αναμένουν την ουσιαστική εκδίκαση της

υπόθεσης στο ΣτΕ.

Το συνολικό κόστος υλοποίησης της επένδυσης έχει υπολογιστεί ότι θα ανέλθει

στα 44 εκατομμύρια ευρώ.

H χωρητικότητα του τουριστικού λιμένα Φλοίσβου επρόκειτο να αυξηθεί από τις

180 στις 304 θέσεις με την κατασκευή νέων προβλητών, με περισσότερες από τις

μισές να είναι σε θέση να φιλοξενούν σκάφη αναψυχής και πολυτελείς θαλαμηγούς

μήκους 30 μέτρων. H πλήρης αναβάθμιση της μαρίνας επρόκειτο να ολοκληρωθεί

κατά το πρώτο εξάμηνο του 2005.