Ολοκληρώνοντας τα πρώτα 10 τεύχη του ενθέτου «Ανοιχτό MBA» – και αφού

εξετάσαμε τις εισαγωγικές αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διαχείρισης Ανθρώπινων

Πόρων, αλλά και τις βασικές θεωρίες των Οικονομικών και της Στατιστικής

προχωράμε σε ένα από τα πιο δημοφιλή μαθήματα ενός MBA, το Μάρκετινγκ.

Στα επόμενα δύο τεύχη, λοιπόν (28 Μαρτίου και 4 Απριλίου), θα ασχοληθούμε με

τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ, την ιστορική του εξέλιξη, τα διλήμματα, αλλά

και τις προοπτικές των επιχειρήσεων σε μία παγκοσμιοποιημένη καταναλωτική

κοινωνία.

Ο γνωστός «γκουρού» του Μάρκετινγκ, Phillip Kotler, καταγράφει μερικά από

τα… θανάσιμα αμαρτήματα που διαπράττουν οι επιχειρήσεις, ενώ ακαδημαϊκοί και

στελέχη της αγοράς σχολιάζουν τις ανάγκες των καταναλωτών και των επιχειρήσεων

– και την ελληνική πραγματικότητα.