Χρονιά προσφορών ακούμε ότι θα είναι το 2005 για ξενοδοχεία και τουριστικές

επιχειρήσεις. H ακρίβεια μειώνει τις κρατήσεις και ολοένα και περισσότεροι

επιχειρηματίες ρίχνουν τις τιμές, προκειμένου να προσελκύσουν τους τουρίστες

αλλά και να αποβάλουν τον χαρακτηρισμό τού «ακριβού προορισμού». Ίδωμεν, καθώς

το καλοκαίρι πλησιάζει…


Αλλεργία… στην πληροφορική και στο Ίντερνετ έχουν, όπως φαίνεται, οι

περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις. Όχι μόνον επειδή η Ελλάδα «πέφτει», αντί

να ανεβαίνει, στην κατάταξη των δικτυωμένων χωρών, αλλά και διότι οι Έλληνες

επιχειρηματίες χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πολύ λιγότερο από ό,τι

οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους. Όπως φαίνεται, προτιμούν να δίνουν τη μάχη τού

ανταγωνισμού με «τόξα», «ακόντια» και «σφεντόνες», όταν άλλοι χρησιμοποιούν…

πυρηνικά όπλα.


H κυβέρνηση αφήνει να «διαρρεύσει» ότι, για τη λύση τού αδιεξόδου στον

προϋπολογισμό, δεν είναι στις επιλογές της η θέσπιση φοροεισπρακτικών μέτρων.

Το ζήτημα, όμως, είναι ότι μετά τη δημοσιονομική απογραφή, δεν επιλέγει μόνον

η ίδια. Οι εκτιμήσεις ότι, υπό την πίεση των Βρυξελλών, θα… συρθεί στη λύση

φοροεπιδρομής στην οικονομία και στα πορτοφόλια των καταναλωτών, ακούγονται

όλο και περισσότερο.


Ακονίστηκαν τα μαχαίρια του ανταγωνισμού στην αγορά ειδών πληροφορικής. Οι

καταναλωτές έχουν πλέον στη διάθεσή τους περισσότερα από τρία ηλεκτρονικά

πολυκαταστήματα πληροφορικής για να κάνουν τις αγορές τους. Μάλιστα, από μια

δική μας έρευνα αγοράς προέκυψε ότι για το ίδιο προϊόν – έναν φορητό

ηλεκτρονικό υπολογιστή – η διαφορά στην τιμή από κατάστημα σε κατάστημα

ξεπερνά τα 100 ευρώ. Το Ίντερνετ γλιτώνει χρήμα…