ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Πενήντα μαθητές κατέλαβαν το Τεχνικό Εκπαιδευτήριο Μοιρών, παρά τις

αντιδράσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα και τους φορείς της πόλης

ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ του σχολείου προχώρησε από χθες το πρωί μερίδα μαθητών

του Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Μοιρών, γιατί σημαιοφόρος ορίσθηκε

ο συμμαθητής τους Αιμίλιο Τζένι από την Αλβανία. Παρά τις έντονες

αποδοκιμασίες και την αρνητική κριτική που έχουν δεχθεί από το σύνολο της

εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και των τοπικών φορέων του Ηρακλείου, οι

μαθητές, που δηλώνουν ότι εκπροσωπούν το σύνολο των μαθητών του σχολείου,

αρνούνται να επιστρέψουν στα θρανία τους και να επιτρέψουν το ίδιο και στους

υπολοίπους.

Οι καθηγητές που πήγαν χθες το πρωί στο σχολείο βρήκαν την κεντρική είσοδο

κλειστή με μία ομάδα περίπου 50 μαθητών να τους απαγορεύει την είσοδο ενώ

αποκλεισμένοι στο σχολείο βρίσκονταν εκτός από τους υποκινητές της κατάληψης

και πολλοί μαθητές, ανάμεσά τους και αρκετοί αλλοδαποί στους οποίους δεν

επετράπη να αποχωρήσουν.

Κανονικά πήγε στο σχολείο του και ο αλβανικής καταγωγής μαθητής που

συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία (16 3/13) Αιμίλιος Τζένι, ο οποίος στη

συνέχεια επέστρεψε στο σπίτι του στο χωριό Στέρνες όπου διαμένει με την

οικογένειά του.

Νωρίτερα δύο από τους γονείς που μετέχουν στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

και οι οποίοι ενθαρρύνουν τους μαθητές στην κατάληψη, είχαν προτείνει στον

πρωτεύσαντα μαθητή να παραιτηθεί από τη θέση του σημαιοφόρου και ως ανταμοιβή

ο Σύλλογος θα του απένειμε μια τιμητική πλακέτα για την επιτυχία του να

συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία.

Ωστόσο, ο τελευταίος αρνήθηκε εμμένοντας στην επιθυμία του να παρελάσει ως σημαιοφόρος.

«Σε περίπτωση που δεν σταματήσουν άμεσα την κατάληψη θα επέμβει η υπηρεσία

αποκλείοντας το σχολείο από την παρέλαση», είπε ο προϊστάμενος του Γραφείου

ΤΕΕ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Δημήτρης Ζερβός, ο οποίος μετέβη χθες

στο υπό κατάληψη σχολείο.

Ο ίδιος χαρακτήρισε απαράδεκτη τη στάση των μαθητών αλλά και των γονέων

εκείνων που αντί να εκτονώσουν την κατάσταση συντάσσονται με τους καταληψίες μαθητές.