«Γρηγορόσημο» έπρεπε να πληρώνουν οι πολίτες για να εξυπηρετηθούν από

τους υπαλλήλους του Υποθηκοφυλακείου Ηρακλείου σύμφωνα με καταγγελίες, οι

οποίες προκάλεσαν ήδη την παρέμβαση του εισαγγελέα.

σΣύμφωνα με πληροφορίες, μεγάλος τραπεζικός οργανισμός προχώρησε σε έγγραφη

καταγγελία προς την Εισαγγελία Ηρακλείου με αφορμή τον τρόπο λειτουργίας του

Υποθηκοφυλακείου. Στην καταγγελία της η τράπεζα αναφέρει ότι δεν τηρείται

σειρά προτεραιότητας, αλλά «κάποιοι εξυπηρετούνται γρηγορότερα από κάποιους

άλλους», αφήνοντας να εννοηθεί ότι μερίδα υπαλλήλων εισπράττει «γρηγορόσημο»

για να εκδίδει νωρίτερα πιστοποιητικά.

Την ίδια στιγμή διαπιστώνεται ότι ο όγκος των εκκρεμών αιτημάτων είναι

τέτοιος, ώστε να δημιουργείται θέμα ασφάλειας των συναλλαγών, καθώς τα

στοιχεία που είναι απαραίτητα για τις αγοραπωλησίες δεν έχουν καταχωριστεί από

την αρχή σχεδόν του έτους, ενώ στο Γραφείο Βαρών υπάρχει διετής καθυστέρηση.

«Υπάρχει πρόβλημα με την ασφάλεια των συναλλαγών. Είναι ένα σοβαρό ζήτημα,

καθώς αρκετά στοιχεία που έπρεπε να καταχωρίζονται δεν υπάρχουν. Αυτό

δημιουργεί μεγάλο κίνδυνο στις αγοραπωλησίες και πρέπει να δοθεί άμεσα λύση»

τόνισε μιλώντας στα «ΝΕΑ» ο δικηγόρος και μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου

Ηρακλείου κ. Γιώργος Γιαχνάκης.

Ήδη η Εισαγγελία Ηρακλείου έχει διατάξει προκαταρκτική εξέταση για την

υπόθεση, η οποία θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες. Από την πλευρά του, ο

δικηγόρος και εκπρόσωπος Τύπου του Δικηγορικού Συλλόγου Ηρακλείου κ. Απόλλωνας

Καλογερόπουλος δήλωσε πως «υπάρχει πράγματι συσσωρευμένη καθυστέρηση στην

καταχώριση των συμβολαίων και στην έκδοση των πιστοποιητικών. Ο Δικηγορικός

Σύλλογος βρίσκεται σε διαρκή συνεννόηση με τη νέα υποθηκοφύλακα για την

αποκατάσταση του προβλήματος, ώστε η υπηρεσία να επανέλθει σε κανονικούς

ρυθμούς».