Την επίσπευση των διαδικασιών εξεύρεσης στρατηγικού επενδυτή, στον οποίο θα

πωληθεί το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της νέας εταιρείας των Ολυμπιακών

Αερογραμμών, προωθεί η κυβέρνηση.

H καινούργια εταιρεία αεροπορικού έργου που θα αντικαταστήσει τη σημερινή

Ολυμπιακή να ξεκινήσει τη λειτουργία της από την 1η Δεκεμβρίου. Αυτός είναι ο

στόχος της κυβέρνησης.

H εντολή προς τις τρεις τράπεζες (Εθνική, Εμπορική και Alpha), που έχουν

αναλάβει τον ρόλο του συμβούλου ιδιωτικοποίησης της Ο.A., είναι να αποστείλουν

στους 11 ιδιώτες-ενδιαφερομένους επιστολές με τις οποίες θα τους καλούν να

υποβάλουν μαζί με τις δεσμευτικές προσφορές και στοιχεία για την οικονομική

τους επιφάνεια.

Πάντως, εκτιμάται ότι οι μνηστήρες της νέας Ο.A. δεν θα είναι έτοιμοι να

καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους νωρίτερα από τις 15 Νοεμβρίου, καθώς

από την αρχή της διαδικασίας η προθεσμία που είχε τεθεί έληγε τη συγκεκριμένη

ημερομηνία.

Έσοδα εορτών

Εφόσον οι Ολυμπιακές Αερογραμμές καταφέρουν να λειτουργήσουν την 1η

Δεκεμβρίου, θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν και την αυξημένη κίνηση της

εορταστικής περιόδου.

H νέα Ο.A., που θα ξεκινήσει τη λειτουργία της με μετοχικό κεφάλαιο ύψους 80

εκατ. ευρώ βάζοντας στα ταμεία της και τα αυξημένα έσοδα των εορτών των

Χριστουγέννων (θα εισπράξει όλα τα ποσά από τα προπωληθέντα εισιτήρια που έχει

κλείσει η σημερινή Ο.A.), θα έχει μια καλή «προίκα» που θα τη βοηθήσει να

γίνει κερδοφόρος από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της.

Πάντως, η νέα εταιρεία δεν έχει εξασφαλίσει ακόμα τη συμμετοχή του κλάδου των

ιπτάμενων συνοδών και φροντιστών, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα παραμείνουν στην

παλιά Ο.A.

Κρίση με αεροσυνοδούς

Οι σχέσεις με την Ένωση Ιπταμένων Συνοδών και Φροντιστών (ΕΙΣΦ), από την

περασμένη Παρασκευή που η διοίκηση της Ο.A. προχώρησε ξαφνικά στην απόλυση έξι

αεροσυνοδών (τους κατηγόρησε ότι μετείχαν στα πρόσφατα επεισόδια ξυλοδαρμού

μελών του Δ.Σ. της Ο.A.), είναι ιδιαίτερα τεταμένες.

H ΕΙΣΦ, σε χθεσινή της ανακοίνωση, κάνει λόγο για «τρομοκρατία» και

υποστηρίζει ότι οι καταγγελίες της «για επιστροφή στον εργασιακό Μεσαίωνα

επιβεβαιώθηκαν στην πράξη». Όπως αναφέρει, «οι 6 απολύσεις έγιναν με

διαδικασίες που παραπέμπουν σε άλλες εποχές, καθώς οι «κατηγορούμενοι»

αεροσυνοδοί δεν κλήθηκαν καν σε απολογία».