Περισσότερο από το 50% του κόστους της διαφημιστικής καμπάνιας όλων των

υποψηφίων δημάρχων και νομαρχών στις περιοχές Αθηνών και Θεσσαλονίκης κάλυψαν

μόνον τα διαφημιστικά έξοδα των κ.κ. Ντόρας Μπακογιάννη, Φώφης Γεννηματά,

Χρήστου Παπουτσή και Γιάννη Τζαννετάκου.

Το εντυπωσιακό αυτό στοιχείο προκύπτει από τη συγκριτική μελέτη της σχετικής

έρευνας της «Media Services», που παρουσιάζει στο τελευταίο τεύχος του (το 5ο)

το περιοδικό «Βουλή και Ευρωβουλή».

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα αυτή, τα λιγότερα διαφημιστικά έξοδα από τους

«μεγάλους» αντιπάλους – στον α’ γύρο των δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών –

εμφανίζει να έχει κάνει η κ. Γεννηματά (629.805 ευρώ) και τα περισσότερα ο

κ.Χρ. Παπουτσής (1.502.134 ευρώ). Και από τους «μικρούς» εμφανίζει τα λιγότερα

διαφημιστικά έξοδα ο κ. Φ. Κουβέλης του ΣΥΝ.

Ενδιαφέρον έχει – στον πίνακα που παρουσιάζει το περιοδικό «Βουλή και

Ευρωβουλή» – ότι ο κ. Παπουτσής έριξε το βάρος της διαφημιστικής του καμπάνιας

στην τηλεόραση, όπου ξόδεψε περισσότερο από το 90% του συνολικού ποσού που

διέθεσε για τα ΜΜΕ. Αντιθέτως η κ. Ντόρα Μπακογιάννη εμφανίζεται να ξοδεύει

ισόποσα κονδύλια στην τηλεόραση και στις εφημερίδες, ενώ ο κ. Τζαννετάκος

παρουσιάζεται να αγνοεί την τηλεόραση σε σχέση με το ραδιόφωνο και τις

εφημερίδες, όπου και έριξε το βάρος του.

Θεσσαλονίκη και Πειραιάς

Στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Παπαγεωργόπουλος (Ν.Δ.) ξόδεψε περισσότερα χρήματα στη

διαφήμιση στα ΜΜΕ, από όσα ο κ. Βούγιας (ΠΑΣΟΚ). Στον Πειραιά η πλάστιγγα των

εξόδων κλείνει καθοριστικά υπέρ του κ. Μ. Μπεντενιώτη (ΠΑΣΟΚ) σε σχέση με τα

έξοδα του κ. Χρ. Αγραπίδη (Ν.Δ.).