Δεν είναι μόνο που το παραδοσιακό VHS βίντεο πάει να αντικατασταθεί από το

πλουσιότερο (και ευκρινέστερο σε εικόνα) DVD, είναι που αυτή την εποχή

δοκιμάζεται και η τύχη του (μουσικού) CD. Η Atlantic Records δίνει αυτό τον

μήνα την ευκαιρία στο μουσικόφιλο κοινό να αποφασίσει αν προτιμάει το μουσικό

DVD έναντι του απλού ψηφιακού δίσκου που χρησιμοποιείται ως κύριος μουσικός

φορέας μετά την κατάργηση του βινυλίου. Όλα τα δισκάδικα των νότιων πολιτειών

της Αμερικής δίνουν στους πελάτες τους ένα μουσικό DVD δωρεάν, το οποίο

αυτοκαταστρέφεται 8 ώρες μετά το άνοιγμά του (μια μάλλον επίφοβη απάντηση στο

πρόβλημα της πειρατείας ). Το εν λόγω μαρκετίστικο τέχνασμα δεν επινοήθηκε για

κανένα άλλο λόγο παρά για να τονωθεί η αγορά του μουσικού DVD που είναι πολύ

πεσμένη έναντι της αγοράς του CD. «Ο καταναλωτής οδηγείται στο να σκέφτεται τη

μουσική σαν ένα πλήρες πακέτο εικόνας και ήχου», λένε τα κεφάλια του

μάρκετινγκ της Atlantic που πιστεύουν στη δύναμη του DVD. Πώς είπατε; Ο

καταναλωτής είναι αυτός που αποφασίζει; Μπορεί. Αλλά πίσω από την απόφασή του

μήπως υπάρχει και κάτι από Atlantic; Λέμε μήπως…