Η βρετανική κυβέρνηση δεν διακρίνεται για την ικανότητά της να διακρίνει
τις ρηξικέλευθες καινοτομίες στον τομέα της αεροναυπηγικής.





Πάτρικ Πιμπλς. Ο Αμερικανός εφευρέτης με ένα μοντέλο τού Fan Wing


Το 1928, όταν ένα στέλεχος της RAF με το όνομα Φρανκ Γουίτλ είχε την
επαναστατική ιδέα που θα οδηγούσε στη δημιουργία του κινητήρα, η ιδέα του
απορρίφθηκε ως μη πρακτική.


Μονάχα το 1939 αναγνωρίσθηκε η δουλειά του, αλλά το πρώτο μαχητικό αεροπλάνο
με κινητήρα δεν χρησιμοποιήθηκε έως το 1944 - υπερβολικά αργά για τη Μάχη της
Αγγλίας.


Αυτή τη φορά λοιπόν, οι Βρετανοί δεν το ρισκάρουν. Το υπουργείο Εμπορίου και
Βιομηχανίας είναι αυτό που στηρίζει και έχει κατοχυρώσει ένα σχέδιο που θα
μπορούσε να προκαλέσει στον τομέα του σχεδιασμού αεροπλάνων τον ίδιο σάλο που
δημιούργησε και η κατασκευή του κινητήρα.


Ο δημιουργός αυτού του νέου σχεδίου είναι ένας Αμερικανός εφευρέτης χωρίς
τυπική εκπαίδευση μηχανικού αεροπλάνων, του οποίου οι προηγούμενες εφευρέσεις
περιλαμβάνουν ένα ηλεκτρικό πιρούνι για σπαγκέτι!


Ο Πάτρικ Πιμπλς, 57 ετών, ζει στην Ιταλία με τη Βρετανίδα σύζυγό του και έχει
αναπτύξει το Fan Wing, που προσφέρει μια τελείως διαφορετική προσέγγιση στη
πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί και σχεδιαστές αεροναυπηγικής: πώς να
δημιουργηθεί ο μέγιστος βαθμός ώθησης από ένα πτερύγιο.


Το Fan Wing έχει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα ελικόπτερο ή ένα
κανονικό αεροπλάνο. Απογειώνεται πιο γρήγορα από ένα κανονικό αεροπλάνο και
καθώς κόβει ταχύτητα, γλιστράει με χάρη στον αέρα. Και επίσης, σε αντίθεση με
ένα ελικόπτερο, εάν οι έλικες του κινητήρα δεν δουλεύουν σωστά, διαθέτει και
πτερύγια για να παραμείνει στον αέρα.


LINKS:


* www.fanwing.com/

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από