ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Μια τζαζ τραγουδίστρια υποδύεται η Σοφία Φιλιππίδου στο μιούζικαλ «Φουλ

Μόντι: Άντρες με τα όλα τους» που παίζεται με επιτυχία στο θέατρο «Πόρτα», ενώ

στην τηλεόραση είναι η Χατιτζέ στο σίριαλ (κωμωδία) του Mega «Τράπεζα». Η ίδια

δεν θα δεχόταν με τίποτα να παρουσιάζει ριάλιτι σόου στην περίπτωση που της

έκαναν πρόταση, ενώ αυτό που την ανησυχεί σήμερα είναι: « Η αμάθεια, η

υποκρισία και η φιλοδοξία».

Οι κωμικές σας ατάκες περνούν εύκολα στο κοινό. Κι αυτό είναι πολύ φανερό

στην παράσταση που παίζετε τώρα. Έχετε κάποιον κωμικό κώδικα;

Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει, πάντως δεν το κάνω επίτηδες.

Τι κοινό έχετε με την πιανίστα Τζινέτ Μπερμάιστερ;

Πιστέψαμε και οι δύο στο αμερικανικό όνειρο και λατρέψαμε την τέχνη.

Είναι καλτ ρόλος;

Κατά τη γνώμη μου, είναι μια λοξή ματιά στα πράγματα.

Η Τζινέτ έχει αδυναμία στα μπλουζ. Εσείς σε ποιο είδος τραγουδιού έχετε

αδυναμία;

Μπλουζ, τζαζ, ροκ, αλλά και Τσιτσάνη, Χατζιδάκι, Σαββόπουλο…

Στο «Φουλ Μόντι: Άντρες με τα όλα τους» τις σας δυσκολεύει;

Οι γόβες μου.

Και τι σας γοητεύει;

Με γοητεύει το μιούζικαλ του Terrence Mc Nally, οι στίχοι του Άρη Δαβαράκη, ο

μύθος και το ξεφάντωμα με ταλαντούχους ανθρώπους.

Η Τζινέτ Μπερμάιστερ ζει στο Μπάφαλο με τον 8ο άντρα της. Οι προηγούμενοι

επτά τι έχουν απογίνει;

Οι έξι που δεν κατάλαβαν ότι η ζωή είναι ωραία είναι λειώμα κάπου μεταξύ

Νεβάδας και Λας Βέγκας. Ο έβδομος κάνει καριέρα σαν σωσίας της Μέριλιν Μονρόε

στο off-off Μπροντγουέι.

Γιατί θα πρέπει κάποιος να δει την παράσταση;

Πρώτον, γιατί είναι μια υπερπαραγωγή. Δεύτερον, γιατί ο Σταμάτης Φασουλής είχε

μεγάλα κέφια. Τρίτον, γιατί οι συντελεστές είναι ένας κι ένας. Και τέταρτον,

γιατί τραγουδάω επιτέλους μπλουζ.

Γιατί επιμένετε μόνο στην κωμωδία;

Γιατί το δράμα περιμένει στη γωνία.

Το δράμα το αποφεύγετε ή σας αποφεύγει;

Μα πώς να το αποφύγω αφού σε λίγο στρίβω στη γωνία.

Ένας καλός ηθοποιός δεν πρέπει να διακρίνεται και στην κωμωδία και στο

δράμα;

Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Και στην τραγωδία βουτάς το ψωμί σου άμα σε πιάσει

καμιά υπαρξιακή λιγούρα.

Πιστεύετε ότι η… τρέλα παίζεται;

Αν εννοείτε την ιερή τρέλα, δεν παίζεται με τίποτα. Είναι αυτή που πάει τα

πράγματα μπροστά. Η παθολογική είναι υπόθεση του υπουργού Υγείας.

Ποιες δυσκολίες έκρυβε ο ρόλος της Τουρκάλας Χατιτζέ στην «Τράπεζα» (Mega);

Η Χατιτζέ είναι μια τρυφερή μανούλα που βρίσκεται σε μια οριακή κατάσταση.

Αυτό έχει ένα βαθμό δυσκολίας.

Χρειάστηκε να μάθετε κάποιες λέξεις τούρκικες; Κι αν ναι, ποιες είναι

αυτές;

Θα σας αναφέρω μία τούρκικη κατάρα: «Σέπεπ Όλαν Κοζλερί Κορ Όλσουν», που θα

πει «Αυτοί που φταίξανε τα μάτια τους να βγουν»!

Ο έρωτας με τον Χάρη (Τάσος Παλαντζίδης) ήταν πολύ μεγάλος;

Ήταν η σύγκρουση μιας νταλίκας με ένα τσικουετσέντο.

Εσείς με τι γελάτε; Και μάλιστα ποιος σας κάνει να γελάτε;

Κατ’ αρχήν, είμαι ένας χαρούμενος άνθρωπος και γελάω εύκολα. Τώρα τελευταία

ξεκαρδίζομαι με τον «μεταφυσικό νεο-υλισμό»!

Το θέατρο είναι τέχνη. Η τηλεόραση;

Η τηλεόραση είναι η τέχνη να περνάς το μήνυμα αρκεί να μην πέσεις πάνω στο

Μέσον.

Τελικά η τηλεόραση βοηθάει το θέατρο ή όχι; Και γιατί;

Οι Γερμανοί φίλοι μας λένε: «Allein die Dosis macht, dass ein Ding kein Gift

ist», που θα πει: «Μόνο η δόση κάνει το πράγμα να μη γίνει δηλητήριο».

Κάνετε αραιές εμφανίσεις στη μικρή οθόνη. Ο λόγος;

Δεν τα πήγα καλά με τους εργολάβους και έμεινε η οικοδομή στα μπετά!

Εάν σας πρότειναν να παρουσιάσετε ένα ριάλιτι, θα δεχόσασταν;

Όχι, ευχαριστώ. Δεν τρώω το φιλέτο μου ποτέ ωμό.

Τι είναι αυτό που σας ανησυχεί σήμερα στην κοινωνία;

Αυτό που ανησυχούσε και θα ανησυχεί τους ανθρώπους πάντα. Η αμάθεια, η

υποκρισία και η φιλοδοξία.