Τη στιγμή που οι υποψήφιοι δήμαρχοι και νομάρχες περιόδευαν στις γειτονιές

μιλώντας με τους πολίτες, οι διαφημιστές τους έκαναν τον δικό τους…

προεκλογικό αγώνα δρόμου.

«Για να προλάβουμε να μοντάρουμε τα τηλεοπτικά σποτ, να τυπωθούν έγκαιρα οι

αφίσες, να αλλάξουν έγκαιρα τα σχέδια που είχαν ανατραπεί από την

επικαιρότητα… Κάποιοι από εμάς χρειάστηκε ακόμα και να βγούμε στους δρόμους,

για να δούμε από κοντά τα προβλήματα που απασχολούσαν τους πολίτες».

Η κ. Κατερίνα Σάββα, αναπληρώτρια διευθύντρια της διαφημιστικής εταιρείας Leo

Burnett, είναι ο άνθρωπος πίσω από την προεκλογική εκστρατεία του Χρήστου

Παπουτσή. Δεν είναι η μόνη που περιγράφει αγωνίες και ξενύχτια. Μαζί της, όλοι

οι διαφημιστές που είχαν αναλάβει την καμπάνια της Φώφης Γεννηματά, της Ντόρας

Μπακογιάννη και του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου, περιγράφουν στα «ΝΕΑ» τους μήνες

του προεκλογικού μαραθώνιου.

«Από τις 20 Αυγούστου είχαμε… εξαφανιστεί από όλες τις άλλες δουλειές μας.

Βρισκόμασταν σε φρενήρεις ρυθμούς δουλειάς», λέει η κ. Σάββα. «Έπρεπε να

μάθουμε τι ζητάει ο Αθηναίος απ’ την πόλη του, ποια είναι τα προβλήματα της

Αθήνας. Οι ομάδες μας βγήκαν στους δρόμους και «όργωσαν» όλη την Αθήνα.

Μιλούσαν με τον κόσμο. Έπαιρναν συνεντεύξεις. Τραβούσαν φωτογραφίες. Κανείς

δεν έμεινε στο γραφείο απλώς να δίνει εντολές».

Η πίεση χρόνου, όσο πλησίαζε η 13η Οκτωβρίου, αυξανόταν. «Κάποιες μέρες έπρεπε

να μείνουμε στην εταιρεία έως τις 5 το πρωί, για να μοντάρουμε ή ακόμα και να

μη… φύγουμε καθόλου. Όμως, ακόμα και τα ξενύχτια και η κούραση ξεχνιούνται

όταν βλέπεις τους στόχους να πραγματοποιούνται».

BOLD

Η αδρεναλίνη στο κόκκινο

Ο κ. Κώστας Πολίτης (αριστερά), ο κ. Βασίλης Δασκαλόπουλος και η κ. Κατερίνα

Πάσσα εν ώρα εργασίας στο γραφείο του πρώτου, απ’ όπου γεννήθηκε και

υλοποιήθηκε η προεκλογική εκστρατεία της κ. Φώφης Γεννηματά

«Το λάθος σχεδόν απαγορεύεται. Το κυνήγι με τον χρόνο δεν σταματά. Άγχος,

πίεση και η αδρεναλίνη στο κόκκινο». Η κ. Κατερίνα Πάσσα είναι η

επικοινωνιολόγος, ο κ. Βασίλης Δασκαλόπουλος έχει αναλάβει την πολιτική

επικοινωνία και ο κ. Κώστας Πολίτης είναι ο υπεύθυνος στο δημιουργικό τμήμα, ο

άνθρωπος πίσω από τη διαφήμιση. Οι τρεις τους, μαζί με μία ομάδα συνεργατών,

σκέφτηκαν, σχεδίασαν βήμα προς βήμα και υλοποίησαν την προεκλογική εκστρατεία

της κ. Φώφης Γεννηματά.

Στις συσκέψεις στο ισόγειο της εταιρείας Bold, όπου βρίσκεται το γραφείο του

κ. Πολίτη, δίπλα από την Ogilvy Public Affairs, που εργάζονται η Κατερίνα και

ο Βασίλης, λαμβάνονταν οι σημαντικότερες αποφάσεις. Όχι, δεν υπάρχει

μυστικισμός ή κατασκοπεία. Ο κ. Πολίτης κάθεται πάντα μπροστά στον υπολογιστή

του. Η κ. Πάσσα έχει πάντα μαζί τα τσιγάρα της – γι’ αυτό άλλωστε τη φωνάζουν

«Καλάμιτι Τζέιν» ή «Μαμά Ντάλτον» – και ο κ. Δασκαλόπουλος είναι πάντα όρθιος

με το ακουστικό του κινητού κολλημένο στο αυτί του.

«Όλη την ημέρα τρώμε… καφέδες και το βράδυ, αν τα καταφέρουμε, θα

τσιμπήσουμε κάτι».

Όταν το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου ανέλαβαν την προεκλογική

εκστρατεία της κ. Γεννηματά, ξεκινούσαν από το μηδέν. Μέσα σε μία εβδομάδα,

διαμόρφωσαν τρεις τελικές προσεγγίσεις. Ο Βασίλης είναι πάντα εκείνος που τους

επαναφέρει στον «σωστό» δρόμο όταν χάνονται μέσα στις δεκάδες ιδέες που

πέφτουν στο τραπέζι.

CIVITAS

Το χιούμορ σώζει την κατάσταση

Ο κ. Γιώργος Φλέσσας, στην κεφαλή του τραπεζιού, η κ. Μυρένα Χατζηβασιλείου

και ο κ. Ανδρέας Τσιρίδης δίπλα του, και η κ. Τζίνα Μπαρκούρα απέναντί τους,

στην αίθουσα των συσκέψεων, εκεί όπου διαμορφώθηκαν τα μυστικά της καμπάνιας

της κ. Μπακογιάννη και του κ. Παπαγεωργόπουλου

Από τις 15 Αυγούστου, τα Σαββατοκύριακα δεν είναι πλέον συνώνυμο της

ξεκούρασης. Στις ατελείωτες ώρες δουλειάς, 40 μέρες πριν η κάλπη δείξει το

τελικό αποτέλεσμα, «το χιούμορ σώζει την κατάσταση».

Ο Γιώργος Φλέσσας, η Μυρένα Χατζηβασιλείου, ο Ανδρέας Τσιρίδης και η Τζίνα

Μπαρκούρα, από την εταιρεία Civitas, εγγράφουν στο ενεργητικό τους άλλες δύο

επιτυχημένες προεκλογικές εκστρατείες, της κ. Ντόρας Μπακογιάννη και του κ.

Βασίλη Παπαγεωργόπουλου.

Με τα μπλοκ των σημειώσεων και τα μολύβια να παίρνουν… φωτιά, τον πίνακα να

σβήνεται και να ξαναγράφεται διαρκώς, οι συσκέψεις κρατούν συνήθως αρκετή ώρα

στην αίθουσα του ισογείου της εταιριίας. Ο κ. Φλέσσας προτιμά να μην ξενυχτά,

τα πρωινά ραντεβού άλλωστε δεν του το επιτρέπουν. Όταν, όμως, έχει πλέον

νυχτώσει και… τα πνεύματα έχουν χαλαρώσει, το χιούμορ παίρνει τη θέση του

και γεννά τις καλύτερες ιδέες.

Αρκεί μόνο μία ώρα να μείνει κλειστό το κινητό της Μυρένας και θα βρει

τουλάχιστον 15 αναπάντητες κλήσεις. Ο Ανδρέας προτιμά να δουλεύει τα Σάββατα,

βλέποντας ποδόσφαιρο και ακούγοντας μουσική. Και η Τζίνα έκανε την πρώτη

Κυριακή των εκλογών 95 χιλιόμετρα μέσα στην Αττική… «λόγω υποχρεώσεων».